کد خبر: 704693
تاریخ انتشار :

روحانی پیام داد + متن

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد امامی کاشانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران را تسلیت گفت.

روحانی پیام داد + متن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متن پیام روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر درگذشت روحانی عالی‌قدر آیت‌الله محمد امامی کاشانی برای من که از دوران پیش از انقلاب با سوابق مبارزاتی و علمی ایشان آشنا هستم، بسیار تلخ و دردناک بود. تجربه همکاری با ایشان در جامعه روحانیت مبارز، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز سابقه مرادوت و ارادت به ایشان در مسئولیت‌های مهم ریاست دیوان عدالت اداری، عضویت در شورای نگهبان، امامت جمعه تهران و تولیت مدرسه عالی شهید مطهری، خاطراتی ارزشمند از این عالم وارسته در ذهن من ثبت کرده است. ایشان به راستی یکی از روحانیون نیک‌خصال و معتدل و راست‌گفتار بود و طنین سخنان متین و باملاطفت او در نماز جمعه‌ در اذهان خواهد ماند.

من این فقدان جانگداز را به بیت شریف آیت‌الله امامی کاشانی و جامعه علمی و دینی کشور، دوستداران و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال روح مطهر او را با اولیاء الهی محشور و مشمول رحمت و مغفرت خویش قرار دهد و به بازماندگانش صبر و اجر عنایت فرماید.

حسن روحانی

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

منبع: جماران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها