کد خبر: 705344
تاریخ انتشار :

شورای وحدت: ۶۰ نامزد اختصاصی ما به مجلس دوازدهم راه یافتند

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، از راه‌یابی نامزدهای اختصاصی این شورا به مجلس دوازدهم خبر داد.

شورای وحدت: ۶۰ نامزد اختصاصی ما به مجلس دوازدهم راه یافتند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شورای وحدت با صدور بیانیه‌ای به مناسبت حماسه ۱۱ اسفند و ورود ۶۰ نفر از نامزد اختصاصی این شورا به مجلس دوازدهم آورده است: خداوند بزرگ را شاکریم که ملت شریف ایران را علیرغم اراده بدخواهان و دشمنان، دیگر بار در ایستادن پای آرمان‌های امام (ره) و میراث گرانبهای او حق انتخاب ملت، سربلند کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: هدایت هوشمندانه و فراخوان متواضعانه رهبر معظم انقلاب چونان چراغی بر بلندا، راهنمای دلسوز ملت در پیمودن این راه بود.

شورای وحدت در این بیانه حضور سرفرازانه مردم کشورمان در حماسه ۱۱ اسفند را تبریک گفته و اظهار داشته است: در پاسداشت این عزم بر تعهد خویش مبنی بر، تحول برای زندگی بهتر، تاکید داریم.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه ۹۰ نفر از نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت با رأی مردم به مجلس راه یافته‌اند که ۶۰ نفر آنان از نامزدهای اختصاصی این شورا بوده‌اند، تاکید شده است: شورای وحدت به عنوان نخستین گام، اقدام به تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس دوازدهم می‌کند و تصمیم سازی در سه حوزه بررسی طرح‌ها و لوایح، رأی اعتماد به وزیران و امر مهم نظارت مجلس بر امور کشورداری را بر اساس خرد جمعی و تبادل نظر کارشناسی و بهره گیری از دیدگاه‌های صاحب نظران سامان می‌دهد.

شورای وحدت در این بیانیه آورده است: اولویت بندی مشکلات کشور و مردم بر اساس نظام مسائل و کمک به رفع آنها، دیگر رویکرد شورای وحدت در مجلس دوازدهم خواهد بود.

در پایان این بیانیه آمده است: از خداوند بزرگ دوام عزت ملت بزرگ ایران، سلامت و عمر طولانی و با برکت رهبر معظم انقلاب و جایگاه رفیع امام راه حل و شهدای عزیزمان را مسالت می‌کنیم.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها