کد خبر: 706550
تاریخ انتشار :

واکنش گنجی به ادعای «شانا» در مورد طراحی طوفان الاقصی توسط سردار زاهدی

عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای اصولگرا نوشت: شانا از کجا فهمید که سردار زاهدی [در طراحی طوفان الاقصی] نقش داشته و ناخواسته او را یک هدف موجه برای صهیونیست ها معرفی کرد.

واکنش گنجی به ادعای «شانا» در مورد طراحی طوفان الاقصی توسط سردار زاهدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالله گنجی مدیر مسئول سابق روزنامه همشهری و فعال رسانه‌ای اصولگرا نسبت به بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در مورد حمله اسرائیل به سفارت ایران واکنش نشان داد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت فرماندهان سپاه، با صدور پیامی از نقش شهید سردار زاهدی در تشکیل جبهه مقاومت و طراحی عملیات طوفان الاقصی تجلیل کرد

عبدالله گنجی مدیر مسئول سابق روزنامه همشهری و فعال رسانه‌ای اصولگر در شبکه ایکس نوشت: خالد مشعل، حسن نصرالله، فرماندهان سپاه، وزیر خارجه گفتند ما از عملیات طوفان الاقصی مطلع نبودیم؛ شانا از کجا فهمید که سردار زاهدی [در طراحی طوفان الاقصی] نقش داشته و ناخواسته او را یک هدف موجه برای صهیونیست ها معرفی کرد. حرف فضایی و نسجیده.

بیانیه شانا چه گفته بود؟

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) در بیانیه‌ای مدعی شد که سردار زاهدی در طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی نقش داشت.

این تشکل سیاسی و انتخاباتی اصولگرایان در بیانیه‌ای نوشت: نقش راهبردی شهید زاهدی در تشکیل و استحکام بخشی به جبهه مقاومت و همچنین طراحی و اجرای طوفان‌الاقصی از افتخارات بزرگی است که مجاهدت های خاموش این فرمانده کبیر را در اوراق افتخارات مبارزات ضدرژیم اشغالگر جاودانه خواهد ساخت.

این ادعا در حالی از سوی این شورای انتخاباتی جریان انقلابی مطرح می‌شود که مقام‌های سیاسی و نظامی کشور بارها اعلام کرده‌اند که طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی اقدامی کاملا فلسطینی و از سوی فلسطینی‌ها بوده است.

متن کامل بیانیه‌ی شانا به نقل از وبسایت این تشکل سیاسی در پی می‌آید:

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَالَّذِینَ هَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَةَ اللَّهِ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ (بقره ۲۱۸)

سرلشکر پاسدار محمد رضا زاهدی به همراه جمعی از همرزمانش، مزد سال ها مجاهدت خالصانه را در لیالی قدر و روز شهادت امیرمومنان علی (ع) دریافت کرد تا در حلقه اولیا و شهدا، متنعم به رضوان الهی شود.

نقش راهبردی شهید زاهدی در تشکیل و استحکام بخشی به جبهه مقاومت و همچنین طراحی و اجرای طوفان‌الاقصی از افتخارات بزرگی است که مجاهدت های خاموش این فرمانده کبیر را در اوراق افتخارات مبارزات ضدرژیم اشغالگر جاودانه خواهد ساخت.

ضربات مهلکی که این روزها برتاروپود اشغالگران قدس وارد می شود، سردمداران جنایت پیشه صهیونیستی را به مرز درماندگی و استیصال کشانده و حمله ناجوانمردانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، گواهی روشن بر این مدعاست.

4523951f-1adc-4a07-a5d8-03f88a87bff3

حامیان تل آویو بدانند پاسخ سخت و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران به این جنایت خونبار در راه است و یقینا معادلات آینده منطقه را به حول و قوه الهی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بار دیگر درود و سلام می فرستیم بر ارواح طیبه هفت شهید راه قدس و از مردم غیور تهران دعوت می کنیم ضمن حضور در راهپیمایی روزقدس، در تشییع و بدرقه این مجاهدان پرافتخار، حضوری باشکوه داشته باشند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها