کد خبر: 708292
تاریخ انتشار :

استورمی دنیلز کیست و رابطه پنهانی او با ترامپ چیست؟

چندی پیش بود که ادعای یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی مبنی بر رابطه با دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا مشکلاتی را برای وی ایجاد کرد. مشکلاتی که هنوز هم در آستانه انتخابات آمریکا مورد توجه قرار گرفته است. درباره استورمی دنیلز در این مطلب بخوانید.

استورمی دنیلز کیست و رابطه پنهانی او با ترامپ چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

استورمی دنیلز بازیگر، نویسنده و کارگردان فیلم‌های غیراخلاقی است. او همچنین به عنوان رقصنده کار می‌کند که آن را از ۱۷ سالگی شروع کرد؛ و در یک موزیک ویدیو به نام Maroon ۵ نیز بازی کرده است. وی در سال ۲۰۱۸ پس از انتشار اخباری درباره رابطه‌اش با دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ غوغا به پا کرد. رابطه‌اش که شخص ترامپ آن را رد کرد و سپس پرداختی که او در سال ۲۰۱۶، یعنی قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، به دلیل امضای توافق نامه‌ای برای عدم بحث درباره این موضوع دریافت کرد، در کانون توجه قرار گرفت.

بیوگرافی استورمی دنیلز

استورمی دنیلز که نام اصلی او استفانی گریگوری کلیفورد است، در ۱۷ مارس ۱۹۷۹ در باتون روژ، لوئیزیانا به دنیا آمد. والدین دنیلز، شیلا گرگوری و بیل گرگوری، زمانی که او کودکی نوپا بود، طلاق گرفتند. او توسط مادرش در باتون روژ بزرگ شد. پدرش در تربیت او دخالت چندانی نداشت. دانیلز یکی از اعضای کلاس سال ۱۹۹۷ در دبیرستان مگنت اسکاتلندویل بود. اگرچه او توسط چندین کالج پذیرفته شد، اما تصمیم گرفت به جای آن یک رقصنده شود. استورمی که معنای توفان می‌داد نیز تبدیل به نوعی نام هنری برای او شد. او گاهی اوقات پیش از الهام گرفتن از ویسکی جک دانیل برای تبدیل شدن به استورمی دنیلز، به سراغ استورمی واترز می‌رفت. از زمان ساخت اولین فیلم غیراخلاقی خود در سال ۲۰۰۲، دنیلز در زمینه فیلم غیراخلاقی مشهور شد. او حتی در این زمینه جوایز متعددی نیز دریافت کرد. او علاوه بر بازی، یک نویسنده و کارگردان در این ژانر است.

دانیلز برای سال‌ها با Wicked Pictures، یک برند پیشرو در صنعت سرگرمی بزرگسالان، قرارداد تبلیغاتی داشت. جالب اینکه وقتی می‌خواست بچه‌دار شود، با استودیو هماهنگ می‌کرد تا مطمئن شود که مادر شدن بیش از حد حرفه‌اش را مختل نمی‌کند: قبل از باردار شدن، دوبرابر بیشتر از حد معمول فیلم ساخت، که تضمین می‌کرد فیلم‌های جدیدش همچنان در طول مرخصی زایمانش از راه برسد! در ژانویه ۲۰۱۸، دانیلز با Digital Playground، یکی دیگر از استودیو‌های معروف در صنعت هرزه‌نگاری قرارداد امضا کرد.

رسوایی استورمی دنیلز و دونالد ترامپ

دنیلز چند سال پیش مدعی شد که پس از ملاقات با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مسابقات گلف سلبریتی‌های قرن آمریکایی در جولای ۲۰۰۶، با ترامپ رابطه نامشروع داشته است. ترامپ که همسرش ملانیا ماه‌ها قبل از این رابطه جنسی ادعایی پسرشان را به دنیا آورده بود، وجود هرگونه رابطه جنسی را با استورمی دنیلز رد کرد.

در سال ۲۰۱۱، دنیلز با یک خبرنگار در مورد ادعاهایش صحبت کرد، اگرچه این مصاحبه تا زمانی که «In Touch» آن را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد منتشر نشد. با این حال، او تصمیم گرفت به جای اینکه هرچه بیشتر در رسانه‌ها جنجال ایجاد کند، ۱۳۰۰۰۰ دلار برای امضای توافق نامه‌ای با ترامپ را بپذیرد تا در مورد رابطه اش با ترامپ حرف نزند. این معامله در ماه اکتبر نهایی شد.

در ژانویه ۲۰۱۸، وال استریت ژورنال مقاله‌ای در مورد این توافق نامه عدم افشا منتشر کرد. پس از این، دنیلز در ابتدا وقوع چنین برخوردی با ترامپ را تکذیب کرد و تا آنجا پیش رفت که بیانیه‌ای در این زمینه امضا کرد. با این حال، او بعداً اظهار داشت که رابطه ادعایی در واقع اتفاق افتاده است و او تحت فشار قرار گرفته است تا سکوت کند و حقیقت را پنهان کند.

استورمی دنیلز رئیس جمهور آمریکا رابطه غیراخلاقی داشته است اعلام کرد آماده است در کنگره سوگند یاد کند و درباره حق السکوت ۱۳۰ هزار دلاری که از وکیل ترامپ گرفته شهادت دهد. وی در مصاحبه با «میرور» گفت: «اگر دونالد ترامپ کار‌هایی که نباید در زمان برگزاری تبلیغات انتخاباتی‌اش انجام می‌داد انجام داده باشد باید استیضاح شود. اگر او قانون را نقض کرده است باید مثل افراد عادی بازداشت شود».

منبع: رویداد 24

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها