کد خبر: 32260
تاریخ انتشار :

آخرین اخبار از سوریه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از فارس ، افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» و عناصری از گروه تکفیری «جبهه النصره» به دنبال عملیات گسترده ارتش سوریه در غرب و شمال ریف دمشق ضربات سنگینی را متحمل شدند.

یگان‌های پیاده نظام ارتش سوریه با اجرای این عملیات نظامی گسترده ده‌ها فرد مسلح وابسته به جبهه النصره را به قتل رساندند که بارها تلاش کرده بودند، با حمله به دمشق از سمت غرب آن پیشروی‌هایی را از این قسمت به سوی پایتخت سوریه محقق کنند.

خبرنگار فارس در این خصوص گزارش می‌دهد که ارتش سوریه ضمن دفع این حملات محاصره منطقه «داریا» و «المعضمیه» از توابع ریف دمشق در جنوب سوریه را تحکیم کرده و مانع فرار افراد مسلح و گروه‌های تروریستی شد که در این منطقه مستقر شده بودند.

همچنین خبرنگار فارس گزارش داد که افراد مسلح روز گذشته جمعه تلاش داشتند، فرودگاه نظامی «المزه» در جنوب دمشق را هدف قرار دهند که یگان توپخانه ارتش سوریه با هدف قرار دادن مراکز تجمع آنان 60 نفر از آنها را به قتل رساند و شمار زیادی را زخمی کرد.

گروه‌های مسلح وابسته به گروه تکفیری جبهه النصره همچنان در مناطق غربی شهر «داریا» در جنوب دمشق حضور دارند و چند روزی است که تحت محاصره ارتش سوریه قرار گرفته‌اند و طی این مدت درخواست‌های کمک بسیاری از دیگر گروه‌های تروریستی برای نجات دادن آنها از وضعیتی که در آن گرفتار آمده‌اند، داشته‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها