کد خبر: 705321
تاریخ انتشار :

تست رنگ سی سی کرم فارماسی + راهنمای انتخاب رنگ مناسب

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

انتخاب رنگ مناسب برای خرید سی سی کرم، بسیار چالش برانگیز است. در ادامه شما را با راهکارهایی موثر برای انتخاب بهترین رنگ سی سی کرم فارماسی، آشنا می کنیم.

سی سی کرم فارماسی چند رنگ دارد؟

سی سی کرم ها جزو بهترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی هستند. اغلب بانوان زمانی که تصمیم به انتخاب رنگ این کرم ها می گیرند، دچار شک و تردید می شوند. اما انتخاب رنگ در این محصول آرایشی کار سختی نیست. چرا که این کرم تنها در 4 رنگ عرضه می شود.

  • کد شماره 01 سی سی کرم فارماسی رنگ لایت Light
  • کد شماره 02 سی سی کرم فارماسی رنگ لایت Light to medium
  • کد شماره 03 سی سی کرم فارماسی رنگ لایت Medium
  • کد شماره 04 سی سی کرم فارماسی رنگ لایت Medium to dark

بهترین سی سی کرم فارماسی برای پوست گندمی

اگر پوست صورت شما گندمی است، می توانید برای خرید سی سی کرم فارماسی، کد شماره 2 را انتخاب کنید. این محصول بیشتری تطابق را با پوست های گندمی دارد. پس از این دیگر نیاز به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت. سی سی کرم با ایجاد یک رنگ طبیعی بر روی پوست گندمی شما، یک حالت طبیعی و مات ایجاد می کند.

بهترین سی سی کرم فارماسی برای پوست سفید

برای پوست های سفید و روشن، برند فارماسی انتخاب کد شماره 1 یعنی نمونه لایت را پیشنهاد داده است. این کرم جزو پرفروش ترین محصولات فارماسی است که بیشترین هماهنگی را با پوست های روشن دارد. پس از استفاده از این کرم، رنگ طبیعی پوست شما حفظ شده و به هیچ وجه تیره و برنز نمی شود.

بهترین سی سی کرم فارماسی برای پوست تیره

برای افراد با پوست تیره دو انتخاب وجود دارد. برای اینکه کمی از مقدار تیرگی پوست صورت خود کم کنید، می توانید سی سی کرم شماره 3 را خریداری کنید. این محصول از رنگدانه های نسبتاً ملایمی برخوردار بوده و حالت برنزی پوست شما را کمتر می کند. اما اگر به داشتن یک پوست با رنگ گرم و برنزی علاقه مندید، خرید سی سی کرم فارماسی شماره 4 را در اولویت قرار دهید. این محصول قادر است تا با کاور کامل پوست، هرگونه آثار لک و جای جوش را نیز از بین ببرد.

پوشانندگی رنگ بندی سی سی کرم فارماسی

با رنگ های سی سی کرم فارماسی آشنا شدید. احتمالاً دوست دارید بدانید کدام یک از این کرم ها از پوشانندگی بیشتری برخوردار بوده و کاور بهتری دارد. واقعیت این است که سی سی کرم های فارماسی فارغ از اینکه برای کدام تیپ پوستی طراحی شده باشند، از قدرت کاور بالایی برخوردارند.

در مقایسه با دیگر محصولات فارماسی همچون بی بی کرم ها، این محصولات از پوشانندگی بیشتری برخوردار بوده و به عنوان یک جایگزین مناسب برای کرم پودر، به کار می روند. چرا که در ساختار سی سی کرم ها، علاوه بر رنگدانه های قوی، از فرمولاسیونی مغذی نیز استفاده شده است. همین امر موجب شده تا سی سی کرم های فارماسی به عنوان پرایمر و ضد آفتاب نیز به کار روند.

این کرم های چندمنظوره، بافتی نسبتاً غلیظ داشته و با ایجاد یک سطح کاملاً صاف و مات بر روی پوست آثار ناشی از جوش و یا لک را کاهش می دهند. با اینحال استفاده از این کرم ها به هیچ وجه موجب ایجاد حس سنگینی در سطح پوست نمی شود.

اگر به شکل صحیح از سی سی کرم ها استفاده کنید، پوستی شفاف و شاداب خواهید داشت. پس به جای اینکه سراغ رنگ های تیره این محصول برای دریافت کاور بیشتر بروید، با دقت پروسه تست رنگ سی سی کرم فارماسی را طی کنید. پیشنهاد می کنیم برای داشتن یک پوست زیبا و خوشرنگ، یک تناژ تیره تر از پوست خود انتخاب کنید. اما اگر پوست شما خیلی تیره شده، سراغ رنگ های روشن تر بروید.

راهنمای انتخاب بهترین رنگبندی سی سی کرم فارماسی

برای انتخاب یک رنگ مناسب، می بایست در وهله اول با تیپ رنگی پوست خود آشنا شوید. به طور معمول افراد با چهار تیپ رنگ پوست شناخته می شوند. افرادی که پوست بسیاری روشنی دارند، می توانند شماره 1 را به منظور حفظ رنگ پوست خود انتخاب کنند. دسته دیگر افراد با پوست گندمی هستند. پوست اغلب ایرانیان گندمی است. به همین خاطر است که سی سی کرم شماره 2، جزو پرفروش ترین محصولات فارماسی معرفی شده است.

دسته سوم افراد با پوست های سبزه هستند که کمی تیره تر از گندمی پوست ها دیده می شوند. در صورتی که پوست صورت شما سبزه است و می خواهید کمی روشنتر به نظر برسید، می توانید شماره 2 یا 3 این محصول را انتخاب کنید. اما به هیچ وجه سراغ انتخاب شماره 4 سی سی کم فارماسی نروید. چرا که این محصول برای پوست های تیره که چهارمین دسته از این لیست هستند، طراحی شده است.

همچنین شماره 4 این محصول برای افرادی که به داشتن یک پوست برنزه و طبیعی علاقه مند هستید، توصیه می شود. گاهی با استفاده از این محصول در کنار دیگر محصولات آرایشی می توان یک کانتورینگ زیبا نیز ایجاد کرد. پس در اولین گام تیپ رنگ پوست خود را تشخیص بدهید و سپس مطابق با نکات ذکر شده در این مطلب، بهترین رنگ را برای تیپ پوستی خود انتخاب کنید.

نتیجه گیری

با رنگ های سی سی کرم فارماسی و نحوه انتخاب بهترین رنگ این محصول آشنا شدید. در صورتی که نکات ذکر شده در این مطلب را مورد توجه قرار دهید، در نهایت موفق به انتخاب و خرید بهترین رنگ سی سی کرم فارماسی خواهید شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها