کد خبر: 650987
تاریخ انتشار :

دوربین عکاسی قسطی و یخچال اقساطی از هر فروشگاهی به انتخاب شما

دوربین عکاسی قسطی و یخچال اقساطی از هر فروشگاهی به انتخاب شما
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با اقزایش تورم، هرید کالاهای دیجیتال کار بسیار دشواریست. شاید برای خرید این کالاها به دنبال این باشیم که چگونه پولدار شویم؟

چگونه پولدار شویم؟

تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با مجموعه قسطا آشنا شوید و دیگر برای خرید دغدغه ای نداشته باشید.

با استفاده از خدمات قسطا میتوانید از هر فروشگاهی در سراسر ایران بدون ضامن خرید کنید و هزینه آنرا بعدا بپردازید. پس خرید دوربین عکاسی قسطی ، یخچال اقساطی ، لپ تاپ اقساطی ، تلویزیون اقساطی و هر کالای دیگری به راحتی امکان پذیر خواهد شد. برای آشنایی با شرایط بهره مندی از خدمات قسطا، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دوربین عکاسی قسطی

یکی از کالاهای دیجیتالی که این روزها افزایش قیمت بسیار بالایی داشته است، دوربین عکاسی میباشد. شاید، مغازه های کمی را سراغ داشته باشید که در این زمینه فروش اقساطی داشته باشند. یا شاید کالای مورد علاقه شما برای خرید اقساطی موجود نباشد. در این حالت، قسطا بهترین انتخاب است. شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان از قسطا اعتبار دریافت کنید و از هر فروشگاهی نسبت به خرید دوربین عکاسی اقساطی اقدام کنید.

برای خرید دوربین عکاسی قسطی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اول از همه باید بدانید که چند نوع دوربین عکاسی داریم.

دوربین های کامپکت: این دوربین ها به دوربین های خانگی معروف هستند و کار با آنها بسیار راحت میباشد اما چون رزولوشن پایینی دارند و بسیاری از تنظیمات آنها قابل تغییر نیست، برای عکاسی توصیه نمیشوند.

دوربین شبه DSLR:  این دوربین ها به دوربین کامپکت پیشرفته معروف میباشند. این دوربین ها برای عکاسی مبتدی مناسب هستند. تنظیمات آن قابل تغییر میباشد اما لنز این دوربین ها ثابت میباشد.

دوربین DSLR: گران ترین و حرفه ای ترین نوع دوربین، این دوربین ها هستند. لنز آنها قابل تعویض میباشد و همه ی تنظیمات آن قابلیت شخصی سازی دارد.

دوربین بدون آینه: این دوربین ها مکانیزم حرکت آینه در دوربین DSLR را حذف کرده اند و به تازگی در حال پیشرفت هستند. ویژگی مهم آنها وزن کمشان میباشد. لذا اگر قصد خرید دوربین عکاسی قسطی با وزن کم را دارید، دوربین های آینه ای گزینه خوبی برای شما میباشد. اما این دوربین ها در برابر دوربین های DSLR حرفی برای گفتن ندارند.

یخچال اقساطی 

لوازم خانگی هم از آن دسته لوازمی هستند که با رشد قیمت چشمگیری مواجه شده اند. همواره خرید اقساطی لوازم خانگی گزینه خوبی برای غلبه بر تورم بوده است. حال با قسطاکارت میتوانید بدون ضامن از هر فروشگاهی که خواستید نسبت به خرید یخپال اقساطی اقدام کنید.

2

برای خرید یخچال اقساطی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای خرید یخچال اقساطی در مرحله اول باید به آن توجه کنیم، ظرفیت یخچال میباشد. برای یک خانواده چهار نفره حداقل ظرفیت 300 لیتر مناسب میباشد.

نکته بعدی توجه به امکانات یخچال و فریزر میباشد. امروزه یکی از مهمترین ویژگی های هر یخچال و فریزر، قابلیت ضد برفک بودن آن میباشد لذا توصیه میشود که حتما به این نکته توجه شود.

یکی از عوامل که به جذابیت و زیبایی ظاهری یخچال کمک میکند، سیستم کنترل دیجیتال با پنل لمسی میباشد که باتوجه به بودجه خود میتواند این موارد را اولویت بندی کنید.

خرید یخچال اقساطی تا سقف 20 میلیون تومان

توجه داشته باشید که با قسطاکارت میتوانید بیشتر از سقف موجودی هم خرید کنید. با این حال چند نمونه یخچال مناسب در این بازه قیمتی را به شما معرفی میکنیم:

یخچال و فریز امرسان مدل BFN20D: یکی از مدل های مقرون به صرفه امرسان میباشد که 251 تا 330 لیتر ظرفیت دارد و دارای سیستم کنترل دیجیتالی با پنل لمسی میباشد. این یخچال مجهز به سیستم ضد برفک با انجماد سریع بوده و میتواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

یخچال و فریزر دیپوینت مدل C5: این یخچال هم دارای ظرفیت 330 لیتر میباشد و مجهز به سیستم ضد برفک و کنترل دیجیتال با پنل لمسی میباشد.

مراحل ثبت خرید یخچال اقساطی و دوربین عکاسی قسطی با قسطاکارت

همانطور که گفته شد قسطاکارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر میباشد. برای دریافت اعتبار در قسطا، ابتدا به سایت قسطا مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید. کارشناسان قسطا مدارک شما را بررسی و میکنند و ظرف مدت کوتاهی، اعتباری تا سقف 20 میلیون تومان به شما اختصاص داده میشود.

شما با قسطاکارت از تمامی فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی میتوانید خرید کنید و حتی کاشت مو اقساطی و دندان پزشکی اقساطی نیز با این کارت امکان پذیر میباشد. مراحل ثبت سفارش را در تصویر زیر میبینید.

3

کلام پایانی

در این مقاله با انواع دوربین های عکاسی آشنا شدیم در ادامه نکات مهم برای خرید یخچال اقساطی را ذکر کردیم و در انتها با معرفی قسطاکارت یکی از بهترین روشهای خرید اقساطی را برای شما شرح دادیم

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها