کد خبر: 688062
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با عرب صادق

کارشناسان ما در حال مهاجرت‌اند و دردمان نمی‌آید

فعال سیاسی گفت: بخش قابل توجهی از قشر کارشناس و ماهر ما مهاجرت کردند یا در فکر مهاجرت هستند و متأسفانه ما نیز حواس مان نیست و دردمان نمی آید.

کارشناسان ما در حال مهاجرت‌اند و دردمان نمی‌آید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی عرب صادق در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز درباره آرایش گروه های سیاسی در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: جریان سوپر انقلابی به دنبال ردصلاحیت گسترده است چون سود در این اتفاق است. اتفاقا جریان اصلاحات نیز از ردصلاحیت گسترده سود می برد چون بهتر می تواند ژست اپوزیسیون بگیرد بنابراین اینکه بگوییم کسی در بین جریان های سیاسی موجود به فکر مردم است، چنین چیزی نیست.

وی افزود: ما حزب به معنای واقعی کلمه در کشور نداریم بلکه صرفا لابی هایی هستند که فقط برای منافع گروهی خودشان تلاش می کنند. البته برخی ها ادعای حزب بودن دارند و ادعای شان تا آسمان هم می رود به طوری که گوش فلک را کَر کرده ولی در عمل کف زمین گیر کرده اند و زمین گیر هستند.

این فعال سیاسی یادآور شد: جریانی که مجلس یازدهم را تشکیل داد به مردم بدهکار است، یعنی اگر بخواهد در انتخابات پیش رو نیز فهرست انتخاباتی معرفی کند، مردم درباره کارنامه مجلس یازدهم از او خواهند پرسید. معتقدم هم سود اصلاح طلب و هم سود سوپر انقلابی ها در ردصلاحیت گسترده و کاهش میزان مشارکت است چون هر دوی آنها سرمایه اجتماعی شان را از دست داده اند. 

عرب صادق اظهار کرد: بخش قابل توجهی از قشر کارشناس و ماهر ما مهاجرت کردند یا در فکر مهاجرت هستند و متأسفانه ما نیز حواس مان نیست و دردمان نمی آید. البته خیلی دیگر هم می‌خواهند بروند ولی نتوانسته اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها