کد خبر: 695179
تاریخ انتشار :

حیرت بازیکنان بارسا از تصمیم عجیب باشگاه

اسپورت امروز نوشت که بازیکنان بارسا برگزاری بازی دوستانه در دالاس آمریکا که با اهداف مالی است را به هیچ وجه درک نمی‌کنند.

حیرت بازیکنان بارسا از تصمیم عجیب باشگاه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل و با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، دیدار دوستانه بارسا در دالاس آمریکا برابر آمه‌ریکا مکزیک قطعی شد. بارسلونا پس از آخرین بازی سال خود در لالیگا راهی ایالات متحده خواهد شد تا 21 دسامبر (30 آذر) در دیداری دوستانه به میدان برود. دیداری که سود مالی خوبی برای باشگاه خواهد داشت.

در همین رابطه امروز اسپورت نوشت که بازیکنان بارسا از تصمیم خوان لاپورتا برای برگزاری این بازی دوستانه به شدت گلایه دارند و حیرت زده‌اند. آنها باور نمی‌کنند چگونه باشگاه از لالیگا و فیفا برای تقویمی با این حد از فشردگی انتقاد می‌کنند اما از سوی دیگر خود بر خلاف میل کادر فنی چنین بازی دوستانه‌ای با اهداف مالی را تدارک می‌بینند. اکثر بازیکنان بارسا هیچ تمایلی برای حضور در این بازی ندارند.

بارسا پس از آخرین بازی سال خود برابر آلمریا تا بازگشت به تمرینات ژانویه 10 روز فرصت استراحت دارد اما با برگزاری این بازی که دو پرواز 14 ساعته رفت و برگشت را خواهد داشت، مدت تعطیلی و استراحت بازیکنان حداقل سه روز کاهش پیدا می‌کند. این بهترین فرصت برای تیم خسته بارسا بود تا استراحت کرده و خود را مهیای بازی‌های دشوار زمستان به خصوص سوپرجام اسپانیا کند اما حالا بارسا باید سفری ملال آور به آمریکا داشته باشد تا باشگاه بتواند چند میلیون یورو به جیب بزند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها