کد خبر: 696598
تاریخ انتشار :

امید ستاره جدید بارسا: ما تسلیم نخواهیم شد!

ژوائو کان سل و، ستاره پرتغالی بارسلونا، پیامی را پس از شکست برابر خیر و نا در این ستا گرامش منتشر کرد.

امید ستاره جدید بارسا: ما تسلیم نخواهیم شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا روبه‌روی خیرونا قرار گرفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 

شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که شاگردان ژاوی چنین شکست پر گلی را برابر این تیم تجربه کنند و فاصله‌شان با صدر جدول رقابت‌های لالیگا بیش از پیش افزایش پیدا کند اما این اتفاق رخ داد تا کار برای آن‌ها کمی دشوار شود. 

بارسا در چند هفته اخیر روزهای خوبی را تجربه نکرده و عملکرد پر فراز و نشیب این تیم باعث شده که بازیکنان و خصوصا کادر فنی فشارهای زیادی را تجربه کنند و انتقادات از آن‌ها روز به روز بیشتر شود و این موضوع پس از بازی شب گذشته آن‌ها هم به خوبی مشهود بود. 

با این حال، به نظر می‌رسد که بازیکنان و ستاره‌های بزرگ این تیم از ادامه کار ناامید نیستند و کانسلو با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش به خوبی این موضوع را به تصویر کشید. او در این استوری ضمن ابراز علاقه به بارسا نوشته است: «ما هرگز تسلیم نخواهیم شد...»

این ستاره پرتغالی در تابستان امسال به‌صورت قرضی از منچسترسیتی راهی بارسلونا شد و خیلی زود توانست اعتماد ژاوی را جلب کند و به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب اصلی این تیم تبدیل شود که گفته می‌شود قراردادش در پایان فصل دائمی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها