کد خبر: 698946
تاریخ انتشار :

اگر رونالدو کنار پسرش بازی کرد شگفت‌زده نشوید!

آلوارو مدران، بازیکن التعاون عربستان، امیدوار است کریستیانو رونالدو روزی در کنار پسر بزرگش فوتبال بازی کند.

اگر رونالدو کنار پسرش بازی کرد شگفت‌زده نشوید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آیا کریستیانو رونالدو می‌تواند در کنار پسرش در یک بازی حرفه‌‌ای فوتبال بازی کند؟ آلوارو مدران از التعاون عربستان یکی از افرادی است که می‌خواهد این اتفاق را ببیند.

هافبک اسپانیایی که تیمش در آخرین بازی سال خود به مصاف النصر رفت، در مورد اینکه امیدوار است این فوق ستاره پرتغالی فرصت بازی در کنار کریستیانو جونیور را داشته باشد، صحبت کرد.

مدران، که از طرفداران قدیمی ستاره سابق منچستریونایتد است، به شوخی گفته که این پدر و پسر برای اینکه متوجه شود چه کسی بازیکن بهتری است و چه کسی ضربات پنالتی را می‌زند، رقابت خواهند کرد.

بازیکن التعاون گفت: "من اگر ببینم که رونالدو با جونیور بازی می‌‌کند، هرگز شگفت‌زده نمی‌شوم، من اینطور فکر می‌کنم و این دو رقابت خواهند کرد تا مشخص شود کدام‌یک بازیکن بهتری است و همین‌طور ببینیم چه کسی پنالتی می‌زند (باخنده). من امیدوارم او همچنان به بازی کردن ادامه بدهد چون هرکسی که فوتبال را دوست دارد، رونالدو را هم دوست دارد."

در حالی که بسیاری از طرفداران فوتبال برای انتخاب بین رونالدو و مسی در چالش هستند که بهترین بازیکن تاریخ کیست، مدران هیچ شکی ندارد. ستاره التعاون مطمئن است که رونالدو بهترین بازیکن تاریخ این ورزش است: "از نظر من رونالدو بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال است."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها