کد خبر: 704176
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

رودست رسانه طیف پایداری به شانا!؟

به رغم ارائه لیست مشترک از سوی شانا سایت رجانیوز یعنی رسانه نزدیک به جبهه پایداری نوشته: اگر شخصی حجت شرعی بر «رای ندادن» به افرادی داشته باشد، حتی اگر تمام گروه‌های مورد اعتماد اقدام به تایید او کنند، رای به چنین شخصی مجاز نیست.

رودست رسانه طیف پایداری به شانا!؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - فرصت زیادی تا انتخابات نیست و جریان اصولگرا نیز دست آخر به وحدت نرسید. لیست‌های مختلفی ارائه شده اما طبق آخرین اخبار شورای ائتلاف یعنی همان قالیبافی‌ها موفق به همراهی با جبهه پایداری شدند و لیست مشترک ارائه کردند. این طور که به نظر می‌رسد اما حساب کردن روی حرف طیف رادیکال چندان درست نبوده و خیلی زود مشکل ساز شده است.

شاهد آنکه به رغم ارائه لیست مشترک از سوی شانا که رسانه‌های نزدیک به آن نامش را لیست اصلی اصولگرایان گذاشته‌اند؛ سایت رجانیوز یعنی رسانه نزدیک به جبهه پایداری در مطلبی انتقادی نوشته «  با فرارسیدن زمان انتخابات علی‌الخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی، ارائه فهرست اسامی از سوی حزب‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی برجسته می‌شود. این در حالی است که بسیاری از مردم اعتقادی به لیستی رأی دادن نداشته و این اقدام را در بحث سیاست قبول ندارند. با این حال اما در طی زمان تبلیغات کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، حواشی زیادی گریبان‌گیر ارائه این نوع لیست‌ها شده است.»

این رسانه ادامه داده: « با وجود آن که درباره افراد ناشناخته می‌توان به شهادت و تایید سایر افراد و گروه‌ها اطمینان کرد، اما از این دو اظهار نظر به روشنی می‌توان دریافت که اگر شخصی حجت شرعی بر «رای ندادن» به افرادی داشته باشد، حتی اگر تمام گروه‌های مورد اعتماد اقدام به تایید او کنند، رای به چنین شخصی مجاز نیست.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها