کدخبر: 1196

رفاقت میلاد کی مرام با شاخ اینستاگرام لورفت+عکس

بیوگرافی کامل “میلاد کی مرام” بازیگر سینما و تلویزیون و عکس های این بازیگر را می توانید در بخش فرهنگ و هنر سایت خوندنی آنلاین مشاهده نمایید.

بیوگرافی و زندگینامه میلاد کی مرام

فیلم های سینمایی که میلاد کی مرام در آن ها بازی کرده است 

میلاد کی مرام بازیگر جوان سینمای ایران است. میلاد کی مرام زاده شما ایران است و در گیلان به دنیا آمده. میلاد کی مرام طی مصاحبه هایش از شغل های دیگرش صحبت کرده است. میلاد کی مرام مجرد هست. اخبار میلا کی مرام را با ما دنبال کنید.

بیوگرافی و زندگینامه میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

نام :میلاد

نام خانوادگی :کی مرام

تاریخ تولد :4 اردیبهشت 1365

زادگاه :بندر انزلی ، گیلان

سال های فعالیت :1375 تاکنون

مدرک تحصیلی :مهندس الکترونیک

وضعیت تاهل :مجرد

میلاد کی مرام

متولد 4 اردیبهشت1٣65 در بندر انزلی بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای فوق دیپلم الکترونیک و از شاگردان مسعود کیمیایی است. به گفته خودش از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی است.وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال زادگاهش ملوان بندر انزلی میباشد. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ تر دارد. که این روزها نقش اصلی فیلم تازه کمال تبریزی با عنوان “امکان مینا” را بر عهده گرفته است .

میلاد کی مرام ازدواج نکرده و همسری ندارد.

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون روز زن را به مادرش اینگونه تبریک گفت :دلم تنگ برای گریه کردن، کجاست مادر؟کجاست، گهواره ی من.آشوبم آرامشم تویی مادرم.عاشقانه ی زندگیم همه ی عمرم فدای تو. رودت مبارک.روز مادر مبارک همه ی مادر های دنیا خصوصأ همسران شهدای بزرگ ایران. که بار پدر بودن رو هم به دوش کشیدن.( رفقا قدر این عاشقانه ی اللهی رو بدونید)

ماجرا از این قرار است، میلاد کی مرام که در این فیلم نقش کوتاهی به عهده دارد و طبق قرار باید در دو سکانس بازی می کرد. اولین سکانس بدون مشکل فیلمبرداری شد اما دومین سکانس که در آن کی مرام باید با یک بازیگر نه چندان شناخته شده درگیر می شد مشکلاتی برای عوامل فیلم به وجود آورد.میلاد کی مرام پیش از فیلمبرداری این سکانس اعلام می کند حاضر نیست از یک بازیگر ناشناخته فحش و کتک بخورد و این سکانس را بازی نمی کند.

تلاش های کارگردان و دیگر عوامل نتیجه نمی دهد و این سکانس فیلمبرداری نمی کند.

حال کارگردان یا باید این سکانس ها را با یک بازیگر دیگر می گرفت اما این کارگردان تصمیم جالبی گرفت و اعلام کرد همان یک سکانس فیلمبرداری شده را در فیلم قرار می دهد و مسئولیت ناقص ماندن نقش به عهده کی مرام است.پیش از این و قبل از انقلاب نیز بازیگران مطرح و قهرمانان فیلم های آن زمان حاضر به کتک خوردن از بازیگران ناشناخته و سیاهی لشکرها نبودند.

از سرایداری تا بازیگری میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

 

از کارگری شروع کردم. منِ میلاد کی مرام تا کارم رفت سمت یک رستوران. من توی یک رستوران کار می کردم اسمش را هم می آورم، رستوران رادان توی یوسف آباد و توی جردن هم یک شعبه دارد، شروع کردم به کار کردن. یک روز آنجا خانم گلاب آدینه را دیدم، ایشان آمدند خرید کنند و من پشت صندوق بودم ایشان سفارش دادند و من گفتم من اینم و... و دوست دارم بازی کنم.

گفتند من می خواهم یک سریال بسازم به اسم خواستگاران، تو می توانی بیایی تست بدهی و اگر دوست داشتی یک نقش آنجا بازی کنی. رفتم تست دادم و به جای یک نقش 20 نقش متفاوت در آن فیلم بازی کردم. درس عجیبی بود برایم کنار خانم آدینه کار کردن. مدیونشان هستم هر کجا که هستم، همانطور که مدیون استادم کیمیایی هستم.

برای اولین بار است که دارم راجع به آن حرف می زنم و برای آخرین بار هم خواهد بود. اینها را می گویم برای اینکه بدانید یک شبه به اینجا نرسیده ام. خیلی اتفاقات عجیبی بود و من شب ها تا صبح توی خیابان راه می رفتم چون حتی جا برای خوابیدن هم نداشتم...

کنار تئاتر شهر. تازه اوایل اتوبوس واحد بود، همان اتوبوس هایی که از راه آهن تا تجریش می آمد، با یکی دوست شده بودم و شب های ته اتوبوس اش می خوابیدم، هنوز هم هست، می توانم یک روز بیاورمش جلوی دوربین و حرف بزند...

می رفتم توی اتوبوس اش تا شب صبح شود و بروم سر کار یا توی همان رستورانی که کار می کردم یک اتاق کوچکی بود که آنجا کار می کردم. خیلی توی سرم زدند! خیلی ها برایم کامنت می گذارند، آنهایی که گاهی حالشان بد می شود، حتی از دوستان بازیگر هم هستند کسانی که خیلی حالشون بد می شود از این که من دارم پیشرفت می کنم و این برای من لذت بخش است که دارم کارم را درست انجام می دهم و می گویند این همان سرایدار مدرسه کیمیایی بود، آره من همان سرایدار مدرسه کیمیایی هستم که توی موتورخانه اش زندگی می کردم با افتخار می گویم که برای هدف هر کاری می کردم، نه هر کاری... شرفم را نفروختم... بی شرفی نکردم،

اتفاقا با هیچکس دوست نشدم، دوستی نداشتم، آدمی که می خواهد دوست شود باید پول داشته باشد، من پول نداشتم، هیچی نداشتم صفر، صفر...با افتخار هم می گویم که توی موتورخانه زندگی کردم، صبح هم پا می شدم جارو می زدم و تی هم می کشیدم... با افتخار... آقای کیمیایی این موضوع را نمی دانست، ولی من این کار را می کردم چون احساس مسئولیت می کردم. از آنجا آمدم بیرون رفتم سراغ کاری دیگر، دقیقا همان کار توی رستوران که گفتم.

یکی از دوستانم آمد توی رستورانی که کار می کردم (محمد حمزه ای که الان کارگردان شده). آن موقع برنامه نویس و دستیار کارگردان بود من را معرفی کرد به سعید ابراهیم فر من یک تله فیلم کار کردم، سعید ابراهیم فر از من خوشش آمد و من دو سه تا رسید به فیلم کوچه ملی مهرشاد کارخانی؛ از ایشان هم ممنونم که به من اعتماد کردند، با کوچه ملی شروع شد و آقای حسن حجاریان عزیز آن فیلم را دید و به آقای آهنگر پیشنهاد داد و گفت دنبال بازیگر هستی با آن خصوصیات من توی کوچه ملی دیده ام، کوچه ملی توی جشنواره بود و داشت دیده می شد برای انتخاب. آهنگر آمد من را دید و انتخابم کرد برای فیلم ملکه. ابوالقاسم حسینی آمد و دو سه روز بعدش هم قرارداد را بست و ملکه را کار کردیم. از این به بعد افتاد توی دور تند؛ دیگه شد خط ویژه، شد برف، شد بچه های نسبتا بد، شد، شد، شد...

تا اینجا که خدا خیلی به من لطف کرده. این کل پروسه ای است که من طی کرد ه ام تا الان و اینجا نشسته ام و بی ادعاترینم ولی سعی می کنم کارم را بلد باشم و حرف زور توی مغزم نمی رود و این را از آقایم علی یاد گرفته ام؛ ایشان یک حرف بزرگی دارند که زیر بار حرف زور نرو، هیچ مسلمانی نباید زیر بار حرف زور برود، من هم نمی روم، اگر ادله و علم اش را نداشته باشم هم حرف نمی زنم.

فیلم های سینمایی که میلاد کی مرام در آن ها بازی کرده است 

میلاد کی مرام

روسی (1396)

امیر (1396)

حریم شخصی (1395)

ملی و راه های نرفته اش (1395)

آبنبات چوبی (1394)

امکان مینا (1394)

غیرمجاز (1394)

360 درجه (1393)

صفر (1393)

مستانه (1393)

هاری (1393)

برف (1392)

خط ویژه (1392)

روزگاری عشق و خیانت (1392)

ملکه (1390)

کوچه ملی (1389)

کارهای تلویزیونی میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

خواستگاران (مجموعه تلویزیونی)

شب هزار و یکم (مجموعه تلویزیونی) (1387، علی بهادر)

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

نابرده رنج

بچه های نسبتاً بد (سیروس مقدم)

ژنرال (مجموعه تلویزیونی) (1392)

سیب ترش (فیلم تلویزیونی)

چرخ فلک (اپیزود کامران)

میلاد کی مرام و نقش های او در نمایش خانگی

میلاد کی مرام

 

1.ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان

فیلم کوتاه های میلاد کی مرام

حول حالنا

 میلاد کی مرام بازیگر

کارهای تلویزیونی و سینمایی میلاد کی مرام

جوایز میلاد کی مرام

1391 دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت بهترین بازیگر مرد ملکه

1392 سی و دومین جشنواره فیلم فجر

بهترین بازیگر نقش مکمل مرد خط ویژه

1393 شانزدهمین جشن خانه سینما

بهترین بازیگر مرد ملکه

 دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «خط ویژه» که به بیمارستان محک تقدیم شد.

 همچنین دارندهٔ جایزهٔ 3 سال بهترین بازیگر نقش اصلی سینمای ایران از جشن خانهٔ سینما در سال 1393 که هیچوقت در سینمای ایران تکرار نشده.. (خاص ترین جایزهٔ خانه سینما)..

پرسش و پاسخ

  • آیا میلاد کی مرام مجرد هست؟
    بله میلاد کی مرام مجرد هست
  • میلاد کی مرام متولد چه سالی هیت؟
    میلاد کی مرام متولد 1364

ارسال نظر: