سایت هواداری باشگاه استقلال

سریال زخم کاری | دانلود سریال زخم کاری | فصل دوم سریال زخم کاری

قسمت سانسوری فصل دوم سریال زخم کاری لو رفت | فاجعه بزرگ: رابطه نا مشروع دو زن در سریال زخم کاری + عکس

قسمت سانسوری فصل دوم سریال زخم کاری لو رفت | فاجعه بزرگ: رابطه نا مشروع دو زن در سریال زخم کاری + عکس

در ادامه ویدئویی جنجالی از سریال زخم کاری را مشاهده می کنید

طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. پخش فصل دوم سریال زخم کاری در روز 17 شهریور آغاز شد.بازی عجیب کامبیز دیرباز در فصل دوم سریال زخم کاری همه رو شوکه کرده و برای مخاطبین جای خالی جواد عزتی ( مالک ) را کمرنگ کرده است . رعنا آزادی ور یا همان سمیرای مشهور و ترسناک و همسر مالک در پایان فصل یک سریال زخم کاری به دلیل جنونی که به واسطه شراکت در قتل چند نفر از همکاران مالک به خصوص حاج عمو به او دست داد راهی تیمارستان شد و حالا باید ببینیم در فصل دوم سریال زخم کاری با چه هیبتی وارد داستان می‌شود.در ادامه به آخرین حواشی فصل دوم سریال زخم کاری می پردازیم.

سریال زخم کاری

در فصل دوم سریال زخم کاری چه اتفاقاتی می افتد؟

در شرح داستان زخم کاری ۲ اینگونه آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

بازیگران سریال زخم کاری در فصل دوم 

ستاره‌های فصل دوم سریال زخم کاری این چهره‌ها هستند؛ جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، مرتضی امینی‌تبار، سید جواد هاشمی، سعید چنگیزیان، مه‌لقا باقری، الهه حصاری و امیر دژاکام.

چند چهره جدید نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد؛ نگار نیکدل، سهند جاهدل، پانته‌آ قدیریان، هادی قمیشی، منوچهر علیپور به همراه کیومرث مرادی و سهیل قنادان.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد اکبرنژاد، میلاد نجفی، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. محسن جعفرزاده و محمد طلوعی هم همراه این تیم نویسنده بوده‌اند. مدیر فیلمبرداری هادی بهروز است، مهدی سعدی تدوین را به عهده داشته، حبیب خزایی‌فر مثل سابق آهنگساز است، علی مردانه مجری طرح و مدیریت برنامه‌ریزی را به دست گرفته، مهرشاد ملکوتی و هادی ساعدمحکم مسئولیت صدای زخم کاری را به عهده داشته‌اند. محمدرضا دلنوازی مدیر تولید بوده و شهرام خلج هم طراح گریم سریال. طراحی صحنه و لباس را به ترتیب محمدحسین کرمی و مریم جعفری طادی انجام داده‌اند. امین پهلون‌زاده و ایمان کرمیان نیز جلوه‌های ویژه بصری و میدانی را به دست گرفته‌اند. عکاس زخم کاری فتاح ذی‌نوری است و تیتراژ هم کاری از محراب مشهدبان است.

سریال زخم کاری

کامبیز دیرباز در نقش «طلوعی» حضور متفاوتی در فصل دوم «زخم کاری» دارد.

دیرباز در قالب طلوعی، یکی از متفاوت ترین نقش‌هایش را به نمایش می‌گذارد. او را لاغرتر از همیشه با موها و محاسن جوگندمی می‌بینیم. از لحن همیشگی‌اش خبری نیست و سعی می‌کند با آرامش و طمانینه صحبت کند و پخته و باتجربه به نظر برسد.

علاوه بر کامبیز دیرباز، از بازی مهران غفوریان و الناز ملک هم در قسمت اول رونمایی می‌شود. غفوریان که این اواخر بارها در نقش‌های جدی ظاهر شده، در فصل دوم «زخم کاری»، نقش رضا شفاعت را بازی کرده؛ یکی از زیردست‌های طلوعی که به نظر می‌رسد برای تمام تصمیم‌های زندگی‌اش گوش‌به‌فرمان اوست. شفاعت همسری بسیار جوان‌تر از خود دارد و به نظر می‌رسد طلوعی مقدمات ازدواجش را با او فراهم کرده؛ زنی که الناز ملک ایفاگر نقش آن است و از همین قسمت اول می‌توان دریافت که بنای مخالفت با طلوعی را دارد. با توجه به پیشینه‌ای که از فصل یک به خاطر داریم، به نظر می‌رسد رابطه این زن با طلوعی مشابه رابطه سمیرا با حاج‌عمو باشد.

رعنا آزادی ور و مرتضی امینی تبار در نمای از سریال «زخم کاری؛ بازگشت». آیا سرنوشت «هملت» در انتظار «میثم» خواهد بود؟

سریال زخم کاری فصل دوم چند قسمت است؟

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان شد.در فصل اول این سریال، از خواننده و ترانه ثابتی برای این سریال استفاده نشد و تنها در قسمت‌های پایانی، ترانه زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما حالا فرصتی فراهم شده تا محسن چاوشی برای سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری بخواند.

آنطور که خبرنگاران حوزه موسیقی می‌گویند، بخشی از دستمزد محسن چاوشی برای سریال زخم کاری ۲ صرف جمع آوری ارزاق برای خیریه «جمعیت حیدر» خواهد شد.

نگاهی به قسمت اول فصل دوم سریال زخم کاری

قسمت اول از فصل دوم سریال «زخم کاری»، جمعه 17 شهریور در پلتفرم فیلیمو منتشر شده است. محمدحسین مهدویان که فصل اول این سریال را براساس نمایشنامه «مکبث» ویلیام شکسپیر ساخته بود در فصل دوم، دست روی نمایشنامه «هملت» این نمایشنامه‌نویس مشهور انگلیسی گذاشته. با توجه به اطلاعاتی که در این قسمت در اختیارمان قرار می‌گیرد می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که اینبار مالک در جایگاه پدر هملت به باز می‌گردد. در نقطه شروع فصل دوم، نگاهی داریم به قسمت اول این اثر.

پلتفرم فیلیمو قبل از انتشار فصل دوم «زخم کاری»، نسخه خلاصه‌شده فصل اول این سریال را در قالب فیلمی به مدت 2 ساعت و 53 دقیقه منتشر کرده؛ فیلمی که به طور کامل مهم‌ترین ماجراهای این فصل را در خود جا داده است.

در پایان فصل یک، مالک توسط منصوره با ضربات چاقو از پا درمی‌آید و جسدش کنار دریا باقی می‌ماند. فصل دوم درست از همین صحنه شروع می‌شود و می‌بینیم چند نفر مالک را داخل جعبه‌ای بزرگ می‌اندازند و درش را با میخ می‌بندند و در جایی رها می‌کنند.

سریال زخم کاری

ماجرا از این نقطه شروع می‌شود و در ادامه با تمرکز روی شخصیت میثم مالکی، پسر مالک پیش می‌رود؛ جوانی که در فصل اول، به خاطر دروغ‌های مادر و رفتار پدر و خودکشی دختر مورد علاقه‌اش از همه روی‌گردان شده بود حالا در این فصل به عنوان مالک هلدینگ ریزآبادی وارد میدان می‌شود تا هم انتقام پدر را بگیرد و هم شرکت را اداره کند.

در قسمت اول علاوه بر اینکه شمایی از زندگی فعلی خانواده مالک به تصویر کشیده می‌شود، اطلاعاتی هم درباره موقعیت منصوره و ناصر در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و همچنین پای شخصیت همیشه در سایه فصل اول یعنی طلوعی هم به میان می‌آید. طلوعی با بازی کامبیز دیرباز که همواره به عنوان همه‌کاره معرفی شده بود، حالا به عنوان شخصیتی قدرتمند و در عین‌حال با درایت قدرتش را به رخ می‌کشد.

فصل دوم «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با بازی جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک، جمعه‌ها توسط پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.  

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها