کد خبر: 255420
تاریخ انتشار :

نتایج اولیه کنکور 94 اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، دکتر حسین توکلی با اعلام این خبر اظهار داشت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 94 می‌توانند به منظور اطلاع از نتیجه آزمون خود و مشاهده کارنامه نتایج اولیه و پرینت آن، به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با درج شماره پرونده، نام کاربری، رمز عبور و شماره شناسنامه و یا شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد و یا شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه نسبت به دریافت نتایج آزمون اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در این آزمون شدند، لازم است برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی(دفترچه شماره 2 ) آزمون سراسری سال 94 از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه 30 تیر 94) به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: برای مساعدت بیشتر با داوطلبان، دفترچه راهنمای انتخاب رشته چاپ و تکثیر شده و دفترچه‌های چاپ شده از ساعت 11 روز پنجشنبه اول مردادماه تا 8 مردادماه در نمایندگی‌های توزیع روزنامه ایران و همچنین باجه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور توزیع می‌گردد.

توکلی در ادامه اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، در صورت تمایل به دریافت دفترچه راهنمای شماره 2 چاپ شده، می‌توانند با مراجعه به باجه‌های مذکور در شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت 10 هزار ریال بابت کارمزد نسبت به دریافت دفترچه اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب رشته کنکور 94 از تاریخ پنجم تا دهم مردادماه انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها