کد خبر: 490936
تاریخ انتشار :

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول هر ساله در شهریور ماه برگذار می شود و داوطلبین جهت ثبت نام ابتدا باید دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را تهیه نمایند ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. در مقطع کاردانی نیاز به داشتن یک مدرک دیپلم نظام جدید یا قدیم در کلیه رشته های نظری، فنی و حرفه ای و یا کاردانش می باشد. داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر 97 ، باید حداکثر تا شهریور 97 مدرک خود را گرفته باشند . همچنین برای مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی در هر یک از دانشگاه های وزارت علوم و آموزشگاه های مورد تایید آموزش پرورش کل کشور نیاز می باشد داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ترم مهر 97 در مقطع کارشناسی ناپیوسته، باید حداکثر تا پایان شهریور ماه 97 مدرک کاردانی خود را گرفته باشند .

کلیه داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر موظفند دارای شرایط ثبت نام علمی کاربردی که در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده را دارا باشند تا ثبت نام وی نهایی در دانشگاه علمی کاربردی نهایی شود از دیگر شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد که داوطلبان قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول توجه کافی را به این موارد داشته باشند : شهریه ثابت برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول در مقطع کاردانی در هر یک از واحد های آموزشی یکسان می باشد . شهریه دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سال گذشته با افزایشی در حدود 10 الی 20 درصد همراه بوده است، همچنین قابل ذکر است که شهریه دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های غیرانتفاعی و آزاد کمتر و در برخی موارد بیشتر و یا برابر با شهریه دانشگاه پیام نور می باشد .

دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد . برای پذیرشدر رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی باید به سامانه ثبت نام این دانشگاه مراجعه نمایید و ثبت نام در این دانشگاه به صورت اینترنتی می باشد .ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول مهر 97-98 در تمامی رشته های موجود در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته امکان پذیر خواهد بود ، ضمنا با توجه به عدم امکان ویرایش لازم است داوطلبان محترم دقت لازم را در انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی داشته باشند و موارد را به دقت وارد نمایند تا مشکلی در پذیرش آن ها بوجود نیاید .

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه 97 یا اعلام درخواست ثبت نام از اول دی ماه آغاز می شود و تا اواسط اسفند ماه ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان گرامی می توانند بصورت غیر حضوری است داوطلبان گرامی می بایست قبل از پایان زمانثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دومنسبت به تکمیل مدارک لازم برای پیش ثبت نام اقدام کنند . ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویانی که قصد ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بر اساس معدل مدرک کاردانی آن ها و رشته انتخابی انجام خواهد گرفت . ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبان کاردانی نیز بر اساس معدل مدرک دیپلم آن ها صورت خواهد گرفت .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها