کد خبر: 616895
تاریخ انتشار :

ابتلا به کرونا در خلخال ۱۰ برابر افزایش یافته است

فرماندارخلخال گفت: از آغاز موج چهارم کرونا شمار مبتلایان به این ویروس در این شهرستان سیر صعودی گرفته و آمار بستری در بیمارستان این شهر به ۱۰ برابر افزایش یافته است .

ابتلا به کرونا در خلخال ۱۰ برابر افزایش یافته است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش نامه‌نیوز، فریدون بابایی روز جمعه در جلسه ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا خلخال افزود: هم اکنون آمار بستری در بیمارستان امام خمینی این شهر از یک نفر در روز به ۱۰ نفر افزایش یافته است و این میزان از ابتلا و بستری بیشترین تعداد از آغاز شیوع کرونا در این منطقه محسوب می‌شود . 

وی با اشاره به افزایش  شمار مراجعان سرپایی به مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته خلخال اظهار کرد:میانگین مراجعان  به بیمارستان و مراکز پیش بیمارستانی ۳۰ نفر بوده و علاوه بر افزایش آمار بستری در بیمارستان در حال حاضر بیش از ۸۰۰ کرونایی در منازل خود در قرنطینه خانگی هستند.

فرماندار خلخال گفت:علاوه بر راه اندازی بخش‌های دوم وسوم  برای پذیرش مبتلایان کرونا در تنها  بیمارستان خلخال،  محلی برای راه اندازی بیمارستان صحرایی آماده شده و در صورت لزوم  از این محل برای بستری و درمان  مبتلایان  استفاده خواهد شد.

بابایی بیان کرد: همکاری بازاریان در اجرای طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان موجب شده تا خلخال شاهد کمترین تخلفات صنفی در این زمینه بوده و رتبه آخر کشور را از لحاظ ثبت تخلفات صنفی به خود اختصاص دهد.

فرماندار خلخال مقاومت برخی از مبتلایان به کرونا در روستاها،ترویج طب سنتی از سوی فعالان فضای مجازی و حتی انکار وجود کرونا از سوی برخی افراد را از جمله چالش‌های موجود  در کنترل کرونا اعلام کرد و افزود: بعنوان نمونه خودداری سه روستایی مبتلا به کرونا از بستری در بیمارستان اخیرا منجر به مرگ هرسه نفر آنها در این شهرستان شد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها