کد خبر: 624103
تاریخ انتشار :

برای استفاده مناسب از مشاوره حقوقی رایگان کلیک کنید!

در این مقاله سعی داریم تا شما مخاطب عزیز را با خدمات مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی تهران مدافع آشنا کنیم تا درصورت نیاز از خدمات رایگان این مجموعه استفاده کنید.

برای استفاده مناسب از مشاوره حقوقی رایگان کلیک کنید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برای افرادی که تابه حال با امور حقوقی و کیفری آشنایی داشته‌اند، کاملاً واضح است که برای پذیرش وکالت و نوشتن دادخواست از مهم‌ترین قسمت‌های دانش حقوقی است. برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود، باید تمام قسمت‌‌های مختلف یک دادخواست یا شکوائیه به نحو احسنت کامل شوند. زیرا  در دعوای حقوقی، هر فرد فقط یک بار این حق را دارد که دادخواست خود را ارائه دهد پس باید از متخصصین باتجربه فعال در حوزه حقوقی، مشورت بگیرد. زیرا پس از ارائه دادخواست، به آسانی نمی‌توان تغییری در آن ایجاد کرد.

ازین موارد می‌توان به مشخصات دقیق شاکی و متهم، مشخصات دقیق وکیل درصورت وجود، موضوع دادخواست، شکوائیه، ادله موجود و ... اشاره کرد. در این مقاله سعی داریم تا شما مخاطب عزیز را با خدمات مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی تهران مدافع آشنا کنیم تا درصورت نیاز از خدمات رایگان این مجموعه استفاده کنید.

معرفی بهترین موسسه حقوقی، موسسه حقوقی تهران مدافع

موسسه حقوقی تهران مدافع متشکل از بهترین وکلای پایه یک دادگستری است که با تشکیل گروهی از متخصصان همه زمینه‌های حقوقی مثل امور حقوقی، امور ثبتی، امور خانواده، امور ملکی، امور کیفری و امور مربوط به کارفرما و کارگر فعالیت خود را آغاز کرده‌است. متخصصین هر بخش برای حل یک پرونده اقدام به برگزاری جلسه کرده و با توجه به شرایط موجود، بهترین راه برای بررسی و حل پرونده را انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید از خدمات  مشاوره‌ای موسسه حقوقی تهران مدافع در هر زمانی از شبانه روز استفاده کنید.

شرح کاملی از خدمات مشاوره حقوقی رایگان

از پرکاربردترین انواع مشاوره حقوقی، مشاوره حقوقی رایگان می‌باشد. در این مشاوره فرد یا افرادی بدون دریافت هزینه و اهداف مالی، اقدام به ارائه مشاوره تخصصی در امور حقوقی می‌کنند. این نوع مشاوره حقوقی معمولاً به صورت تلفنی یا در بستر وب و آنلاین انجام می‌شود. البته این نوع مشاوره برای افرادی توصیه می‌شود که فقط به دنبال یافتن پاسخ بعضی از سؤالات حقوقی خود هستند و قصد اقدام کار حقوقی ندارند.

2

مشاوره آنلاین حقوقی را چطور دریافت کنیم؟

با گسترش روش‌های ارتباط جمعی و همچنین پیشرفت تکنولوژی، یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های مشاوره حقوقی، مشاوره آنلاین می‌باشد. این نوع از مشاوره می‌تواند از طریق گروه‌ها، کانال‌ها و وبسایت‌هایی که توسط مؤسسات حقوقی راه‌اندازی می‌شود، انجام شود.

در موسسه حقوقی تهران مدافع شما می‌تواند برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی رایگان در هر ساعتی از شبانه‌روز، وارد وبسایت مجموعه شده و تمامی سؤالات حقوقی خود را بپرسید و مطمئن باشید که در اسرع وقت توسط وکیلان پایه یک دادگستری جواب داده خواهدشد. فضای مجازی این امکان را فراهم کرده‌است که مشاورین و وکلا بتوانند بصورت مستقیم با موکل ارتباط برقرار کنند و با دریافت اطلاعات بهتر، پاسخگویی کامل‌تری داشته باشند. در این راستا شما می‌توانید با استفاده از واتس‌آپ، تمام سؤالات خود را در فضای مجازی بپرسید و پاسخ کاملی برای هر کدام دریافت کنید.

آیا مشاوره حقوقی تلفنی امکان‌پذیر است؟

از دیگر روش‌های دیرین و پرکاربرد استفاده از خدمات مشاوره حقوقی، این است که با شماره تلفن‌های موسسه حقوقی تهران مدافع تماس بگیرید. اپراتور موسسه شما را برای اتصال به متخصص مورد نظر، جهت دریافت بهترین خدمات راهنمایی خواهد کرد. در این مورد از مشاوره، ابتدا فردی با تحصیلات حقوقی آکادمیک و دارای تجربه کافی به شما پاسخگویی می‌کند و اگر نیاز به اطلاعات و تخصص بالاتر باشد، می‌توان از فرد دعوت کرد که به دفتر موسسه حقوقی تهران مدافع مراجعه کند و از خدمات تخصصی مشاوران استفاده کند. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مشاور متخصص تشخیص دهد برای رسیدن به نتیجه بهتر، به اطلاعاتی جامع نیاز است.

موسسه حقوقی تهران مدافع متشکل از بهترین وکلای متخصص حقوقی و کیفری در همه زمینه‌های مربوطه است که آماده برای پاسخ‌گویی به تمام نیازهای حقوقی شما هستند.

مشاوره حضوری رایگان

حضور موکل در موسسه حقوقی تهران مدافع را می‌توان بهترین راه استفاده از خدمات حقوقی دانست. چون‌که در این مورد وکیل می‌تواند با دریافت کامل اطلاعات از موکل خود، به تمام جوانب پرونده آگاهی پیدا کند و بهترین رهنمودها و نکات جزئی را برای وی آماده کند. در این روش، مشاور  تسلط بیشتری بر روند مشاوره خواهد داشت.

با استناد به تجربه چندین ساله ما، مراجعه فرد به دفتر موسسه می‌تواند شانس بیشتری برای پیروزی در پرونده به وی بدهد. هرچند این روش پس از جلسه اول مشمول هزینه‌ای خواهد شد اما اطمینان داشته‌باشید که بهترین نتیجه را برایتان رقم خواهد زد.

چرا موسسه حقوقی تهران مدافع؟

تخصص و دانش در تمام افراد شاغل در این موسسه، برگ برنده مجموعه را ساخته است. داشتن بهترین وکیل غرب تهران، وکیل اداره کار متخصص و همچنین تسلط بر تمام زوایای مسائل حقوقی خانواده، کیفری و مالی از جمله افتخارات موسسه حقوقی تهران مدافع است که نشان از برتری ما در برابر سایرین دارد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات رایگان مشاوره حقوقی به صورت آنلاین و تلفنی، این موارد را راستی آزمایی کنید تا با اطمینان خاطر بیشتری امور حقوقی خود را به ما بسپارید.

کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین راه حل‌های موجود برای چالش‌های حقوقی خود را پیدا کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها