کد خبر: 624649
تاریخ انتشار :

۱۰ روش تضمینی برای افزایش فالوور اینستاگرام

جذب و افزایش فالوور اینستاگرام یک شبه اتفاق نمی‌افتد، اما غیر ممکن نیست. در این مقاله به چند نمونه از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱۰ روش تضمینی برای افزایش فالوور اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با هجوم بیشتر و بیشتر مشاغل در اینستاگرام، امروزه شاهد افزایش رقابت در میان افراد هستیم که به دنبال جذب فالوورند. این در حالی است که فالوورهای واقعی می‌توانند در الگوریتم اینستاگرام بسیار موثر واقع شوند. با توجه به اهمیت تعداد فالوورهای یک صفحه در اینستاگرام و تاثیر آن در افزایش فروش و کسب درآمد، در این مطلب چند روش ساده برای افزایش فالوور اینستاگرام را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

پیش از هر چیز، ابتدا باید مشخص کنیم که منظور از روش درست برای افزایش فالوور واقعی چیست؟ اگرچه روش‌های مختلف دستیابی به فالوور بیشتر مانند خرید لایک وسوسه‌انگیز است، اما این روش‌ها در نهایت منجر به افزایش فالوورهای جعلی و حذف شدن شما از رقابت اینستاگرام می‌شود. این در حالی است که جذب فالوورهای واقعی با روش درست و اصولی می‌تواند به افزایش وفاداری آن‌ها به شما و معرفی برندتان به سایر مخاطبان کمک کند و در نهایت فروش‌تان را افزایش دهد.

اکنون روش‌های تضمینی برای افزایش فالوور را معرفی خواهیم کرد:

۱- ارسال مداوم پست (در زمان مناسب)

هرچه محتوای بیشتری منتشر کنید، فرصت‌های بیشتری برای اشتراک و کشف خواهید داشت. اما کمیت را بر کیفیت اولویت قرار ندهید. علاوه بر این، تولید محتوای سازگار و قوی به افزایش فالوورهای احتمالی کمک می‌کند تا شما و هویت برندتان بیشتر شناخته شوید. با این روش، شما نشان می‌دهید که حساب کاربری‌تان فعال است. با مجموعه‌ای از برنامه‌ریزی‌ها، می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را پیش‌نویس و صف‌بندی کنید تا محتوای خود را در بهترین زمان و به طور منظم ارسال کنید. تعامل بیشتر برای الگوریتم اینستاگرام نکته‌ای مثبت تلقی می‌شود و احتمال کشف جدیدترین مطالب شما توسط فالوورهای جدید را بیشتر می‌کند.

۲- مکالمه را شروع کرده و به نظرات پاسخ دهید

شما نمی‌توانید به طور منفعلانه پست و استوری بگذارید و از الگوریتم انتظار کشش داشته باشید. شما باید با دیگران (فالوورها و سایر افراد) به طور یکسان تعامل داشته باشید. با پاسخ به سوالات، نظرها و یا ایجاد پرسش، آزمون و... می‌توانید به این فرآیند کمک کنید. همچنین می‌توانید از طریق لینک‌های استراتژیک در یک لینک  خود توجه دیگران را به خود جلب کنید.

۳- کپشن‌های جذاب بسازید

شما باید در نوشتن کپشن‌ها یا همان متن‌های زیر تصاویر خود خلاقیت داشته باشید. پست‌های مبتنی بر سوال، درخواست‌های پیشنهادی، داستان‌های شخصی، تگ کردن دوست در زیر پست و پست‌های اشتراک عکس هر یک می‌توانند به نوشتن کپشن خلاقانه کمک کرده و سبب افزایش فالوور اینستاگرام شما شوند.

۴- بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید

2

بیو اینستاگرام اغلب اولین قسمت از پروفایل شماست که فالوورها می‌بینند. بنابراین باید در نوشتن این قسمت، حساب شده عمل کنید. یک تصویر پروفایل شفاف و واضح، دعوت به اقدام (CTA) و استفاده از زبانی که احساس شود توسط شخصی واقعی (نه ربات) نوشته شده است، می‌تواند به جذابیت بیو کمک کند.

بیو اینستاگرام به عنوان هویت صفحه‌ی شما در نظر گرفته می‌شود که مخاطبان از طریق آن اعتبار شما را می‌سنجند. از آنجا که کاربران اینستاگرام فرصت لازم برای جست‌وجو و کسب اطلاعات مورد نیازشان به صورت پیچیده را ندارند، باید بتوانید تمام راه‌های ارتباطی را در دسترس آن‌ها قرار دهید. به کمک سرویس‌های تجمیع لینک‌ها مثل یک لینک، می‌توانید به راحتی در کمتر از ۵ دقیقه لینک خود را بسازید و آن را در بیو اینستاگرام تان قرار دهید.

۵- حضور خود در اینستاگرام را ارتقا دهید

اگر حضور شما در اینستاگرام کم است، اما در شبکه‌های دیگر تعداد زیادی ترافیک دارید، باید از فالوورهای خود در جای دیگر استفاده کنید و راه‌هایی برای هدایت آن‌ها به اینستاگرام پیدا کنید.

۶- برای انتشار محتوا، از تمامی امکانات اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به طور منظم ارائه می‌دهد؛ به عنوان مثال، استوری به عنوان نوعی رقیب اسنپ‌چت شروع به کار کرد و امروزه به یک روش موثر برای جذب فالوور در نظر گرفته می‌شود. استوری‌های جذاب می‌‌توانند یک روش‌ کارآمد برای افزایش فالوور اینستاگرام و کسب درآمد بیشتر باشند. در رابطه با محتوای جدید نیز هر الگوریتم اجتماعی از صفحاتی که محتوای خود را به طور منظم پست می‌کنند، پشتیبانی می‌کند. بدین منظور باید IGTV و ریلز را هم در کنار محتوای خود در نظر داشته باشید.

۷- پست‌های خود را با هشتگ‌های خاص و نام تجاری مرتبط کنید

پست‌های دارای هشتگ در اینستاگرام بیشتر از سایر پست‌ها کامنت و لایک دریافت کرده و در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام شما را تضمین می‌کنند. درج تعداد انگشت‌شماری از هشتگ‌ها در هر پست خاص و داشتن هشتگ اختصاصی در بیو،  اقدامی هوشمندانه بوده و ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍می‌تواند به تشویق اشتراک بیشتر فالوورها کمک کند.

۸-  انواع مختلف محتوا را آزمایش کنید

در کنار تولید محتوای خوب، ارسال مطالب متنوع نیز در افزایش فالوور اینستاگرام موثر است. اگرچه عکس‌ها پایه‌ی اصلی در اینستاگرام هستند، اما از سایر پست‌ها از جمله فیلم‌ها (به ویژه ویدئوهای زنده)، GIF یا محتوای تولید شده توسط کاربر نیز غافل نشوید.

۹- نتایج را به صورت مستمر تجزیه و تحلیل کنید

3

کشف اینکه مخاطب هدف شما چه می‌خواهد، حدس زدنی نیست. علاوه بر این، هیچ دو مخاطبی یکسان نیستند و نظر آن‌ها با هم متفاوت است. با استفاده از ابزارهای مدیریت اینستاگرام می‌توانید در عرض چند ثانیه محتوای برتر خود را شناسایی کنید.

۱۰- یک استراتژی بازاریابی متفکرانه در اینستاگرام داشته باشید

برای استفاده‌ی موثر از هر شبکه‌ی اجتماعی، به یک برنامه‌ی مشخص نیاز دارید. افزایش فالوور اینستاگرام یک هدف عالی برای شروع است، اما به تنهایی موفقیت‌آمیز محسوب نمی‌شود. به دست آوردن فالوور باید بخشی از یک طرح بزرگ‌تر باشد که به استراتژی تجارت و اهداف بازاریابی اجتماعی شما متصل شود. کافی است آگاهی از برند و فروش محصولات خود را افزایش دهید تا با تمرکز بر روی اهداف کسب‌وکار، به ثبات صفحه‌ی خود کمک کنید. این کار باعث می‌شود پست‌های جذاب برای بینندگان ایجاد کرده و فالوورهای وفادار داشته باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها