کد خبر: 617827
تاریخ انتشار :

فروشگاه آنلاین ماشین پلاس

فروشگاه آنلاین ماشین پلاس یک فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو می‌باشد که فعالیت خود را در سال 1399 آغاز و با تهیه و توزیع قطعات خودروهای ایرانی و خارجی و ارائه‌ی آن‌ها بصورت آنلاین، امکان یک خرید آسان و مطمئن را برای شما عزیزا ن فراهم کرده است.

فروشگاه آنلاین ماشین پلاس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این فروشگاه دارای از نیرو و دانش کارشناسانی مجرب و حرفه‌ای در زمینه‌ی قطعات خودرو بهره می‌گیرد و با کمک تجارب متخصصان محصولات خود را انتخاب و عرضه می‌کنند.

فروشگاه لوازم یدکی آنلاین ماشین پلاس با اخذ نمایندگی از برندهای معروف و محبوب داخلی و وارد کردن محصولاتی از اروپا، کیفیت قطعات و رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است. فروشگاه اینترنتی ماشین دارای چند برند انحصاری می‌باشد که محصولات خود را مستقیما از اروپا وارد می‌کند، محصولاتی که مطابق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده‌اند و دارای ضمانت اصالت کالا هستند. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد فرماندهی پایگاه‌های اینترنتی می‌باشد. در ادامه شما را با محصولات برندهای ماشین پلاس بیشتر آشنا خواهیم کرد.

محصولات ماشین پلاس

این فروشگاه محصولات خود را در چند دسته‌ی لوازم یدکی، لوازم برقی، لوازم مصرفی و لوازم جانبی و تزئینی عرضه می‌کند. مراجعه‌کنندگان گرامی پس از بازدید از سایت و کلیک کردن روی محصول، مشخصات و برند و قیمت آن‌ها را مشاهده خواهند کرد.

لوازم یدکی

کلیه‌ی قطعات خودرو، بغیر از قطعات بدنه را لوازم یدکی می‌گویند؛ ولی ما در این فروشگاه برای دسترسی بهتر و آسان کاربران لیست لوازم مصرفی، برقی و تزئینی را جدا کرده‌ایم. در لوازم یدکی قطعاتی مانند: انواع واشر، انواع پمپ، بوش، رینگ و پیستون، انواع تسمه، لوازم جلوبندی و تعلیق و... قرار گرفته است.

لوازم برقی

در این قسمت کلیه‌‌ی سنسورها و لوازمی که از انرژی برق بهره می‌گیرند را قرار داده‌ایم. در این قسمت قطعاتی همچوم استارت، موتور فن، انواع سنسورها و ... قرار گرفته‌اند.

لوازم مصرفی

در قسمت لوازم مصرفی کلیه‌ی قطعاتی که باید به مرور زمان یا بعد از مدتی استفاده تعویض شوند را قرار داده‌ایم از جمله دیسک و صفحه کلاچ، تایر، روغن، انواع فیلتر و... .

لوازم جانبی و تزئینی

در قسمت لوازم جانبی و تزئینی قطعاتی مانند چراغ خودرو، کف پوش، خوش بو کننده و... عرضه می‌شود.

برندهای انحصاری ماشین پلاس

در بالا اشاره کردیم که این فروشگاه دارای برندهای انحصاری می‌باشد. این برندها ماشیتا، کلیک، هافنر و والدوکس می‌باشند. محصولات این برندها در اروپا و طبق استاندارد برای انواع خودروهای داخلی تولید شده‌اند و با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب بدون واسطه به دست مصرف‌کنندگان می‌رسند. ماشین پلاس در اکثرا استان‌ها نمایندگی دارد و همین امر باعث می‌شود که محصولات این برندها را پس از خرید در اسرع وقت دریافت نمایید. لازم به ذکر مجدد است که تولیدات این برندها انحصارا برای فروشگاه ماشین پلاس می‌باشد و به هیچ فروشگاه یا شرکت دیگری تعلق ندارد.

ماشیتا

محصولات ماشیتا، لاستیک ساق سوپاپ هستند که برای انواع خودروهای داخلی تولید می‌شود. این لاستیک‌ها دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و مواد شیمیایی می‌باشند و از نرمی بسیار خوبی برخورداراند.

کلیک

کلیک برند واشر سرسیلندر ما است که دارای ساختارهای چند لایه و مقاوم در برابر گرما هستند. این واشرها برای آب‌بندی و پر کردن فضای خالی بین سیلندر و سرسیلندر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هافنر

هافنر در حوزه‌ی تولید رینگ پیستون یا همان رینگ موتور فعالیت می‌کند. از خصوصیات بارز این محصولات آب‌بندی عالی و مقاومت بالا در برابر سایش است.

والدوکس

والدوکس بوش و پیستون و قطعات جلوبندی و تعلیق را تولید می‌کند. این تولیدات برای انواع خودروهای داخلی می‌باشد.

1

نمایندگی‌ برندهای داخلی ماشین پلاس

این فروشگاه باتوجه به زمینه‌ی فعالیت خود دارای نمایندگی‌های زیای از برندهای مختلف داخلی و محصولات یک سری برندهای دیگر است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این برندها شامل: ایساکو، عظام، شرکتی سایپا، سوخت آما، نوین پارت، بارز، نوین پارت، مدرن، کروز، قائم، ساوه، اسپیکال،آفورتیس، ویژن، رایکاآلتون، GISP، HIC، IBBC، TT KIT و سایر برندهای باکیفیت بازار هستند. به دلیل اینکه فروشگاه اینترنتی ماشین پلاس خود دارای این نمایندگی‌ها می‌باشد و محصولات آن دارای قیمتی بسیار مناسب نسبت به سایر فروشگاه‌های دیگر است. کارشناسان ماشین پلاس محصولات باکیفیت هر برند را شناسایی کرده و آن را در لیست فروش این فروشگاه قرار می‌دهند.

نحوه ارسال کردن محصولات

شما عزیزان می‌توانید محصولات خود را در فروشگاه انتخاب کنید و آن‌ها را به سبد خرید اضافه کنید؛ بعدا از طریق درگاه پرداخت وجه را پرداخت نمایید. نحوه‌ی ارسال محصولات را شما خودتان تعیین می‌کنید! به این صورت که تیپاکس و چاپار 24 تا 48 ساعت کاری بعد از خرید و پست تا 5 روز کاری طول می‌کشد تا محصول را به دست شما برساند. اگر ادرس شما تهران باشد اگر محصولی را سفارش دهید همان روز می‌توانید درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه آنلاین ماشین پلاس برای محصولات خود تخفیف قرار می‌دهد و اگر در نظر دارید قطعه‌ای برای خودروی خود خریداری نمایید حتما به این فروشگاه آنلاین مراجعه فرمایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها