کد خبر: 620720
تاریخ انتشار :

خبرهای جدید از تصمیم انتخاباتی اصلاح طلبان؛

آماده باشید ، اصلاح طلبان بر می گردند!

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، از احتمال دعوت جبهه اصلاحات ایران از همتی و مهرعلیزاده برای ارائه برنامه‌ خبر داد.

آماده باشید ، اصلاح طلبان بر می گردند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و نماینده حزب در جبهه اصلاحات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم،  ضمن ابراز بی‌اطلاعی از  برخی خبرها مبنی بر  پشتیبانی ستاد انتخاباتی جهانگیری از  فعالیت‌های انتخاباتی همتی در استان‌ها، گفت:‌  آنچه که تا الان روشن است این است که حداقل 2 نفر از این حضراتی که به عنوان کاندیدای تایید صلاحیت‌ شده در عرصه حضور دارند، گرایش به اصلاح‌طلبان دارند و باید دید که جبهه اصلاحات در نهایت به کدامیک گرایش دارند. به هر حال  تمام تلاش ما این است که برنامه‌های حزب را  در چارچوب جبهه اصلاحات جلو ببریم و عمل کنیم. 

وی درباره اظهارات اخیر سخنگوی جبهه اصلاحات  مبنی بر عدم حضور فعالانه  این جبهه در انتخابات پیش رو  خاطرنشان کرد: شاید در جبهه اصلاحات نیز این نظر نهایی نباشد و ممکن است جبهه به این جمع‌بندی برسد که از یکی از کاندیداها حمایت کند و به نظر من هنوز نمی‌توان این کتاب را بسته فرض کرد. البته نظر اکثریت اعضای جبهه اصلاحات این است که حضور فعالانه‌ای برای انتخابات شورای شهر داشته باشیم و در عین حال هنوز بحث‌ها درباره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز ادامه دارد و اینطور نیست که پرونده انتخابات ریاست‌جمهوری بسته شده باشد. به هر ترتیب نظر نهایی توسط سخنگوی جبهه اعلام خواهد شد.

نماینده حزب کارگزاران در جبهه اصلاحات درباره نامه‌ اخیر مهرعلیزاده به بهزاد نبوی تصریح کرد: آقای نبوی هنوز واکنشی مبنی بر  اعلام وصول این نامه نداشته است ولی اگر بنا بر دعوت از کاندیدا باشد، هر دو کاندیدای اصلاح‌طلب به جبهه اصلاحات دعوت خواهند شد و ارزیابی من این است که به این سمت خواهیم رفت.

طاهرنژاد همچنین درباره رویکرد اخیر روزنامه سازندگی مبنی بر حمایت از کاندیداتوری عبدالناصر همتی، گفت:‌ موضع رسمی حزب کارگزاران تا این لحظه در راستای تصمیم جبهه اصلاحات است و روزنامه سازندگی هم کار خود را می‌کند و حزب ما هنوز به شکل رسمی از آقای همتی حمایت نکرده است. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که با توجه به  عضویت  همتی در حزب کارگزاران، آیا در نهایت ظرفیت حزب برای حمایت از او بسیج خواهد شد؟ تصریح کرد:  امیدواریم جبهه اصلاحات در نهایت به این نتیجه برسد که از کاندیدایی  حمایت کند که قابلیت‌های بیشتری برای ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشت مردم  داشته باشد.

از روز گذشته  برخی خبرها  حاکی از این است که اسحاق جهانگیری ظرفیت ستاد انتخاباتی خود را در اختیار همتی قرار داده است. مسئله‌ای که شهیندخت مولاوردی به عنوان یکی از اعضای این ستاد در گفت‌وگو با تسنیم، از آن  ابراز بی‌اطلاعی کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها