کد خبر: 631160
تاریخ انتشار :

چگونه ادکلن اورجینال و با کیفیت بخریم؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تاریخچه مصرف عطر و ادکلن به ۲۵۰۰ سال قبل و به کشور ایران برمی گردد. ایرانیان قدیمی ترین مردمانی بودند که از عطر و اسانس های معطر به صورت تجملاتی استفاده میکردند. ده قرن قبل از میلاد ایرانی ها یکی از اولین تمدهایی بودند که به تجملات اهمیت داده، روزانه با لوسیونهای معطر خود را شستشو میدادند و در نوشیدنیهای خود از اسانسهای عطردار استفاده می کردند. اگرچه هیچ مدرکی دال بر تولید عطر در امپراتوری پادشاهان ایرانی به دست نیامده ولی چیزی که مسلم است ایرانیها برای اسانسها از همسایگان خود، مبالغ هنگفتی می پرداختند. ولی این تمدن های روم بودند که عطرسازی را به هنری واقعی تبدیل کردند هنری که اکنون به یکی از صنعتهای مطرح دنیا تبدیل شده است.

69

 

عطر و ادکلن در هر شهر و کشوری ، خواهان بسیار زیادی دارد. اما دغدغه اصلی انسان ها کیفیت و اورجینال بودن ادکلنی هستش که خریداری میکنند. خوشبختانه به لطف خداوند و حمایت تمام مشتریان فروشگاه دوتیسا توانستیم مورد تایید قرار بگیریم و اعتماد مشتریان رو نسبت به محصولی که ارائه میکنیم جلب کنیم.

فروشگاه دوتیسا متخصص در فروش ادکلن های  نیش؛ خاص و لوکس است و این امر باعث جذب مشتریان با سلایق گوناگون در تمام نقاط کشور است.

70

در حال حاضر فروشگاه دوتیسا با پشتوانه ی تیم حرفه ای به عنوان معتبرترین فروشنده ادکلن های نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا محصولات با کیفیت و معتبری در قالب فروش انواع ادکلن اورجینال از معتبرترین برندهای جهان به دست مصرف کننده برساند.

 

فروشگاه دوتیسا این روزها به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه خرید عطر و ادکلن مردانه و خرید ادکلن زنانه اورجینال  از  معتبرترین بنرهای روز دنیا که دارای اینماد (نماد الکترونیک) از وزارت صنعت که مشتریان محترم میتوانند با آرامش خاطر بیشتری محصول خود را خریداری کنند و با استفاده از بیش از 35 سال تجربیات مدیران این فروشگاه در بازار عطر و ادکلن اورجینال و با هدف تسهیل در خرید عطر و ادکلن اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور کار فعالیت می نماید.

 

 

فروشگاه آنلاین دوتیسا در 24ساعت شبانه روز در  دسترس کاربران گرامی قرار دارد و ارائه انواع عطر و ادکلن اصل زنانه و مردانه از برندهای مختلف روز دنیا را برای شما عزیزان فراهم نموده و به شما امکان داده که با قیمت هایی بدون رقیب و به شکل سراسری  ادکلن  مورد نیاز خود را در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران، به راحتی دریافت نمایید .

 

گروه فروشگاه دوتیسا با مدیریت آقایان ( محمد شاهرخی و رضا هاشمی روان ) در فروش محصولات آرایشی و عطر و ادکلن اورجینال فعالیت بسیاری دارند.

فروشگاه دوتیسا بر ۲ مبنا محصولاتش را در اختیار مشتریان قرار میدهد:

۱ تضمین اصل بودن جنس

۲-تضمین بهترین و مناسب ترین قیمت

72

 

این ۲مورد مبنایی هست که توانسته سابقه بیش از ۳۵ ساله ی فروشگاه دوتیسا را درخشان کند ، به طوری که در این بازه زمانی حتی یک عدد محصول فِیک و تقلبی به فروش نرسیده ، و هیچگونه گران فروشی نداشته .

در حال حاضر کاربرانی که قصد خرید انواع عطر و ادکلن اورجینال مردانه و زنانه، و یا اطلاع از قیمت انواع ادکلن زنانه را دارند می توانند به فروشگاه آنلاین دوتیسا به آدرس www.dotisaperfume.com مراجعه کرده و در اسرع وقت محصول خود را تحویل بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها