کد خبر: 631898
تاریخ انتشار :

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

سود ویژه برای خریداران این خودروها! / از ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان

ایران خودرو یکشنبه ۲۱ شهریور مرحله جدید فروش فوری سه محصول خود را آغاز می‌کند.

سود ویژه برای خریداران این خودروها! / از ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فروش فوری خودرو همچنان بر اساس قرعه کشی صورت می‌گیرد. در حقیقت افراد برنده قرعه کشی نه تنها صاحب خودرو می‌شوند بلکه سود خوبی نیز به واسطه فاصله قیمتی کارخانه و بازار کسب می‌کنند.

در فروش فوری جدید ایران خودرو سه محصول پژو ۲۰۷ دستی پانوراما، پارس TU۵ و پارس بنزینی قرار دارد. ثبت نام خودرو از روز یکشنبه ۲۱ شهریور شروع می‌شود و تا سه روز ادامه خواهد داشت. حداکثر تا ۳ روز پس از پایان مهلت ثبت نام نیز قرعه کشی انجام می‌شود و برندگان باید تا نهایتا ۵ روز بعد وجه خودرو را به صورت کامل واریز کنند.

در این فروش فوری نیز همانند مراحل قبلی یک سری محدودیت ها وجود دارد. یکی از این محدودیت ها این است که سند و فاکتور فروش خودرو تا مدت یک سال نزد شرکت ایران خودرو باقى می‌ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان می‌شود. با این وجود اما افرادی که برنده قرعه کشی می‌شوند سود خوبی دریافت می‌کنند.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی، پارس TU۵ و پارس بنزینی در این فروش فوری به ترتیب ۲۱۶، ۱۴۵ و ۱۴۰ میلیون تومان است. اما با برنده شدن در قرعه کشی برای هر یک از این خودروها چقدر سود به هر فرد می‌رسد. در حال حاضر قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۰ در بازار چیزی در حدود ۳۴۷ میلیون تومان است یعنی برندگان این خودرو تقریبا ۱۳۰ میلیون تومان سود می‌کنند. قیمت مدل های صفر پارس TU۵ و بنزینی نیز در بازار به ترتیب ۳۰۸ و ۲۸۰ میلیون تومان است. برندگان این دو خودرو نیز به ترتیب ۱۶۳ و ۱۴۰ میلیون تومان سود می‌کنند.

خودرو-سود۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها