کد خبر: 631907
تاریخ انتشار :

علت جدایی هومن سیدی و آزاده صمدی/ آزاده صمدی قبل از عمل بینی/ عکس های جدید آزاده صمدی و دخترش

علت طلاق و تنفر آزاده صمدی از هومن سیدی فاش شد

واکنش جالب آزاده صمدی بازیگر زن به سوال درباره نگاه کردن فیلم های ساخت هومن سیدی را ببینید او با این اظهار نظر نشان داد برخلاف اظهارات قبلی اش که اتفاق خاصی بعد از طلاق بین او و هومن سیدی رخ نداده است هنوز از او کینه به دل دارد و یک نوع ابراز تنفر غیر مستقیم کرد!

علت طلاق و تنفر آزاده صمدی از هومن سیدی فاش شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مه شو : آزاده صمدی بازیگر سرشناس کشورمان است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بوده است. در یک مصاحبه آزاده صمدی به سوالات فریدون جیرانی پاسخ داد. آزاده صمدی مدعی شد فعلا فیلم هایی که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود را نمی بیند. در این فیلم نظر آزاده صمدی را درباره فیلم های هومن سیدی ببینید.untitled

طلاق آزاده صمدی

خیلی از کاربران گفتند که امکان ندارد آزاده صمدی پاسخ صحیح را گفته باشد. طلاق آزاده صمدی از هومن سیدی پر حاشیه نبود و آنها در سکوت خبری از هم جدا شدند. او در مصاحبه ای جدید با پژمان جمشیدی از عدم وجود عشق واقعی سخن گفته بود. جمشیدی در برنامه پیشگو مدام به او اصرار می کند بچه دارد شود ولی او می گوید چنین مسئولیتی را نمی تواند قبول کند.

آزاده صمدی مشکلات اقتصادی دارد

آزاده صمدی مدتی قبل در یک مصاحبه اعلام کرده بود که بر خلاف باور مردم او هم مثل باقی جامعه مشکلات اقتصادی دارد و مشکلات مالی مردم را درک می کند. این سوال تقریبا از اکثر بازیگران پرسیده می شود و خانم صمدی تقریبا جواب مودبانه ای دادند ولی یکی از جنجالی ترین واکنش ها به این سوال مربوط به امیر جعفری بازیگر مشهور مرد بود که جنجال های زیادی به پا کرد

ستاره شدن آزاده صمدی و هومن سیدی در یک مجموعه تلویزیونی و حضور مشترک

آزاده صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید. آزاده صمدی متولد 17 در 1357 در لاهیجان است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بود. آزاده صمدی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها