کد خبر: 639778
تاریخ انتشار :

فاکتور‌های مهم در انتخاب رپورتاژ آگهی

فاکتور‌های مهم در انتخاب رپورتاژ آگهی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

بهتر است پیش از اینکه به بررسی فاکتورهای مهم در انتخاب رپورتاژ آگهی بپردازیم، یک تعریف کلی از عبارت رپورتاژ آگهی ارائه کنیم. رپورتاژ آگهی نوعی از محتوا محسوب می شود که در سایر رسانه ها منتشر و در رابطه با کسب و کاری که می خواهیم تبلیغ کنیم توضیح می دهد. این محتوا می تواند به دو صورت تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی تولید شود که هیچ تفاوتی با هم ندارند و مهم آن هدفی است که برای آن، تصمیم به خرید رپورتاژ گرفته اید. ما توصیه می‌کنیم از رپورتاژ با جنبه اطلاع رسانی استفاده کنید زیرا از موفقیت بیشتری برخوردار می‌شوید و عموم مردم نسبت به تبلیغات حس خوبی نداشته و ممکن است علاوه بر این موضوع تاثیر منفی بر کسب و کار شما داشته باشد.

مسئله دیگر تعداد لینک‌هایی است که در رپورتاژ آگهی قرار می گیرند که این موضوع هم به آن رسانه ای که می خواهید رپورتاژ آگهی خود را منتشر کنید بستگی دارد زیرا هر رسانه شرایط مخصوص به خود را دارد و ممکن است تعداد لینک هایی که آن رسانه برای رپورتاژهای خود در نظر گرفته است با تعداد لینک های رسانه دیگر متفاوت باشد. بنابراین بهتر است این گونه بگوییم که رپورتاژ آگهی تاثیر به سزایی در افزایش رتبه شما در گوگل دارد و بهترین راه لینک سازی خارجی محسوب می شود که در همین راستا تولید محتوای رپورتاژ آگهی هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید به متخصص واگذار شود تا تمامی فاکتورها و موارد مهم را در نطر گرفته و متن کارآمدی را تولید نمایند.

ما در این مقاله ۴ فاکتور مهم در انتخاب سایت معتبر رپورتاژ آگهی را برای شما آماده کرده ایم که به آگاهی و انتخاب شما کمک می کند. با ما همراه باشید...

  1. قدرت دامنه

یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در رپورتاژ آگهی، قدرت دامنه سایت است. قدرت دامنه یا DA را می توان توسط سایت MOZ بررسی کرد و به این صورت است که هر چقدر DA سایت بالاتر باشد قدرت دامنه بیشتری دارد و نتیجه بهتری می توان از آن گرفت. بنابراین لینک گرفتن از سایتی که قدرت دامنه بیشتری دارد ارزش بالاتری داشته و کمک بهتری به رشد سایت شما می کند.

از طرفی هم باید تغییرات قدرت دامنه یا دامین اتوریتی را هم در نطر بگیرید و بررسی کنید تا رسانه ها از طریق روش های غیر قانونی به دامین اتوریتی بالا نرسیده باشند زیرا دامین اتوریتی یکی از فاکتورهای اساسی در تعیین قیمت دامنه است و باید حتما به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید. قابل ذکر است که شاخص اندازه‌گیری در سایت MOZ بین 0 تا 100 است و هر چه این عدد بالاتر باشد اعتبار آن سایت بالاتر خواهد بود.

  1. سن دامنه سایت

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشت عمر دامنه آن سایت است. یعنی هر چه سن آن دامنه بیشتر باشد نشان دهنده این است که سابقه فعالیت طولانی تری داشته و یک مزیت محسوب می شود زیرا بازدیدکنندگان آن سایت بیشتر است و باالطبع به اعتبار آن سایت، افراد بیشتری نیز سایت ما را دنبال خواهند کرد.

  1. رتبه اسپم اسکور

نمره اسپم اسکور نشان دهنده این است که سایت شما و رقبای حوزه فعالیتی شما به چه اندازه محتوای اسپم تولید کرده اند که اگر بالا باشد کمک چندانی به رشد سایت شما نخواهد کرد و بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که رسانه ای را انتخاب کنید که اسپم اسکور آن پایین باشد زیرا نشان از این است که محتوای آن با کیفیت تر و از نظر گوگل از ارزش بالایی برخوردار است. بنابراین باید گفت که اگر شما چنین سایتی را انتخاب کنید به راحتی در رشد کسب و کار خود کمک می کنید زیرا از دید گوگل یک سایت محبوب به شمار می روید. همچنین اسپم اسکور هم تاثیر به سزایی در قیمت رپورتاژ آگهی دارد و به هیچ عنوان سایتی که اسپم اسکور بالا دارد را انتخاب نکنید.

  1. تخصصی بودن سایت

بهتر است نسبت به این موضوع آگاه باشید که هر چقدر یک سایت تخصصی تر باشد قیمت رپورتاژ آگهی در آن بالاتر می شود و سایتی که عمومی باشد از قیمت پایین تری برخوردار است. کاملا واضح است که مخاطبان یک سایت تخصصی، مخاطبانی تخصصی هستند و این گونه سایت ها نسبت به سایت های عمومی که انواع افراد با ویژگی های مختلف در آن ها حضور دارند تاثیر بیشتری دارند. دلیل آن هم این گونه می توان گفت که شما در آخر باید مخاطبان هدف خود را جذب نمایید، یعنی اگر شما 50 نفر مخاطب هدف حوزه کاری خود را جذب کرده و رپورتاژ آگهی شما را ببینند بهتر از این است که 5000 نفر مخاطبی رپورتاژ شما را ببینند که هیچ علاقه و نیازی به کسب و کارشما نداشته باشند. بنابراین در کسب و کارهای تخصصی استفاده از رسانه های تخصصی نتیجه بهتری به دنبال دارد. سعی کنید در انتخاب سایت رپورتاژ آگهی خود حتما به این موضوع توجه ویژه داشته باشید که زمینه فعالیت سایت مورد نظر شما با کسب و کارتان همخوانی داشته باشد در این صورت در زمان کمتری به هدف خود خواهید رسید.

راش وب یکی از ارائه دهندگان رپورتاژ‌آگهی است که می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با مشاوره تخصصی سبب شود تا یک رپورتاژ آگهی موثر داشته باشید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها