کد خبر: 643292
تاریخ انتشار :

موقعیت مکانی هتل های شمال

موقعیت مکانی هتل های شمال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

سفر به شمال کشور در هر فرصتی، یکی از تفریحات جدانشدنی زندگی گروهی از مردم ایران به‌شمارمی‌رود. جنگل‌های زیبا و دریای محبوب خزر، گردشگران زیادی را در فصول مختلف سال به این خطه سبز می‌کشاند. هتل‌ها، میهمان‌خانه‌ها و ویلاهای زیادی در این مقصد توریسیتی وجود دارد که باتوجه به بودجه و ویژگی‌های موردنظرتان باید برای انتخاب محل درست، تصمیم بگیرید.

اقامت‌گاه‌های جنگلی، ساحلی و آن‌هایی که در مراکز شهرها هستند، دست شما را برای رزرو هتل متناسب با شرایط‌تان باز می‌گذارد. اگر قصد سفر به شهرهای شمالی را دارید، بهتر است پیش از حرکت، محل اقامت خودتان را مشخص کنید. برای کمک به شما در اجاره ویلا شمال در ادامه به بررسی تعدادی از هتل‌ها می‌پردازیم.

معروف‌ترین هتل‌های شمال کدام هستند؟

شهرها و مناطقی نظیر گیلان، مازندرران، چالوس و رامسر از نقاط گردشگری پررفت‌وآمد شمال کشور محسوب‌می‌شوند. با آگاهی از موقعیت مکانی و ویژگی‌های هتل‌های موجود در این نواحی قبل از سفر و بررسی شرایط اجاره ویلا رامسر و اجاره ویلا چالوس و هم‌چنین سایر محل‌های اسکان، دیگر دغدغه‌ای برای اقامت خود طی سفرتان نخواهیدداشت.

در این مطلب قصد داریم به معرفی مختصر چند هتل معروف شمال بپردازیم. اگر اطلاعات کافی برای اجاره ویلا شمال ندارید، با ما همراه باشید.

هتل پارسیان خزر

گروه هتل‌های هایت آمریکا، این هتل را در سال 1347 ساختند. سال‌ها بعد، هتل هایت به هتل پارسیان آزادی خزر تغییر نام داد. اکنون این هتل پنج ستاره با ارائه خدمات متنوع، در چالوس، روبه‌روی نمک‌آبرود از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. اگر دنبال اجاره ویلا چالوس یا اقامت‌گاهی خوش‌منظره در این ناحیه هستید، اقامت در هتل پارسیان خزر با نمای روبه دریا یا جنگل، در سوئیت‌هایی تراس‌دار، گزینه خوبی برای شما به‌نظرمی‌رسد.

6

طراحی پارسیان به‌گونه‌ای است که دو بخش شرقی و غربی دارد. اتاق‌های غربی هتل به دلیل نوسازی این قسمت، معمولا قیمت بیشتری نسبت به سوئیت‌های شرقی دارند. اتاق‌های ماه‌عسل پارسیان خزر جزو بهترین‌های ایران به‌شمارمی‌رود.

در هتل پارسیان خزر می‌توانید از ساحل اختصاصی، پیست دوچرخه‌سواری و تفریحات آبی مختلفی مانند چتر پاراسل، قایق موتوری و… لذت ببرید. هم‌چنین سه رستوران، کافی‌شاپ و فروشگاه برای میهمانان هتل درنظرگرفته‌شده‌است. با اقامت در پارسیان آزادی، به تله‌کابین نمک‌آبرود هم دسترسی راحتی دارید.

البته به‌جز تفریحات آبی و دوچرخه‌سواری، می‌توانید از امکانات آبی یعنی سونا و جکوزی استفاده کنید. سالن بیلیارد، گیم‌نت و فضای سبز هم در لیست امکانات تفریحی هتل قرار دارند. هریک از اتاق‌های هتل پارسیان آزادی به اینترنت، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، دستگاه چای‌ساز و… مجهز هستند.

هتل بام سبز

برای افرادی که به طبیعت رامسر علاقه دارند و به فکر اجاره ویلا رامسر هستند، پیشنهاد هیجان‌انگیزتری وجود دارد. برای تماشای این اقامت‌گاه جذاب، خودتان را به تله‌کابین رامسر برسانید. پس از حدود 700 متر ارتفاع از سطح آب، بام سبز به شما خوش‌آمد می‌گوید. هتل چهار ستاره بام سبز رامسر با منظره کم‌نظیری از جنگل در دل کوهستان، یکی از زیباترین چشم‌اندازها را دارد.

برای ورود به این هتل باید از تله‌کابین استفاده کنید ولی تردد بین بخش‌های مختلف هتل، با ماشین‌های موجود در محل، امکان‌پذیر است. برای اقامت در بام سبز، علاوه‌بر سوئیت‌های دو و چهارنفره، گزینه کلبه‌های جنگلی هم برای شما فراهم است. اقامت در کلبه تجربه متفاوتی را برای‌تان به‌ارمغان‌می‌آورد.

رستوران‌هایی با نمای سراسری از جنگل و کوهستان، کافه و مرکز تجاری، و سایر تسهیلاتی که در هتل بام سبز برای مسافران درنظرگرفته شده اقامت در دل کوه را دل‌پذیر و آسان‌تر می‌کند. علاوه‌براین، امکانات تفریحی جذابی ازجمله شهربازی، استخر، تفریحات آبی نظیر موج‌سواری و جت‌اسکی، لحظات خوشی را برای گردشگران به‌وجودمی‌آورد. اگر برای ماه‌عسل قصد اجاره ویلا رامسر را دارید، کلبه‌های جنگلی ویژه ماه‌عسل بام سبز انتخاب خوب و رمانتیکی به‌نظرمی‌رسد.

هتل ونوس پلاس چالوس

برای اجاره ویلا چالوس بررسی هتل ونوس پلاس خالی‌ازلطف نخواهدبود. این هتل پنج ستاره در سال 96 به جمع هتل‌های خطه سبز شمال ایران پیوست. ونوس پلاس در 13 طبقه و واحدهای اقامتی گوناگون، به توریست‌ها خدمت‌رسانی می‌کند. شما می‌توانید هریک از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل با نمای روبه دریا یا جنگل و امکانات مختلف را باتوجه به بودجه‌تان رزرو کنید. سوئیت‌های رویال، جونیور، اتاق سه‌تخته و… از واحدهای اقامتی هتل ونوس پلاس محسوب‌می‌شود.

7

با اقامت در هتل ونوس پلاس، تا تله‌کابین نمک‌آبرود فاصله بسیار کم و دسترسی خوبی به سورتمه، پیست کارتینگ، زیپ‌لاین و… دارید. از دیگر مزایا و امکانات این هتل نوساز می‌توان به رستوران‌های ایرانی و فرنگی، سالن همایش، سالن بدن‌سازی و سالن بیلیارد، کافی‌شاپ و سفره‌خانه سنتی اشاره کرد. هرکدام از اتاق‌های هتل هم امکاناتی شامل روم‌سرویس، بالکن، میز تحریر، اینترنت رایگان، تلویزیون و… را دراختیارتان می‌گذارد.

هتل نارنجستان

برای اجاره ویلا شمال در مناطق ساحلی، سری به هتل چهار ستاره نارنجستان بزنید. این هتل پنج‌طبقه را می‌توانید در جاده محمودآباد به نور پیدا کنید. تنوع زیاد اتاق در نارنجستان، طیف گسترده‌ای از مسافران با تعداد و بودجه متفاوت را پوشش می‌دهد. اما به‌طورکلی هزینه اقامت در این هتل کمی بالا خواهدبود. سوئیت‌های شش و هشت‌تخته با منظره روبه دریا یا جنگل و ویلاهایی با چهار یا هشت تخت، همگی در لیست محل‌های اسکان هتل نارنجستان به‌چشم‌می‌خورند.

با اجاره ویلا شمال از این هتل، امکان استفاده از ساحل اختصاصی را دارید. اسکان در نارنجستان فرصت بهره‌مندی از تفریحات آبی شامل قایق‌سواری، جت‌اسکی، استخر، سونا و جکوزی هم برای علاقه‌مندان، به‌وجودمی‌آورد. ماساژ، بازی‌های کامپیوتری، رستوران گردان، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد و چایخانه ازدیگر امکانات هتل نارنجستان به‌شمارمی‌روند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها