کد خبر: 643922
تاریخ انتشار :

ایرادات طرح رتبه بندی فرهنگیان رفع شد ؟

عباس نجار در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید آموزش و پرورش قزوین افزود: با رفع این ایرادات امیدواریم رتبه بندی معلمان به زودی به تصویب رسیده و اجرایی شود.

ایرادات طرح رتبه بندی فرهنگیان رفع شد ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طرح رتبه بندی فرهنگیان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح رتبه بندی فرهنگیان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه بندی فرهنگیان یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی فرهنگیان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.در ادامه به آخرین اخبار از طرح رتبه بندی فرهنگیان می پردازیم.

 

سرپرست معاونت برنامه ریزی، منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: اشکالات شورای نگهبان به نظام رتبه بندی معلمان مرتفع شده و به زودی لایحه مربوط به آن مجلس تقدیم می‌شود.

عباس نجار  در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید آموزش و پرورش قزوین افزود: با رفع این ایرادات امیدواریم رتبه بندی معلمان به زودی به تصویب رسیده و اجرایی شود.

 

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش برای رفع دغدغه ها و مسایل و مشکلات معلمان عزم راسخ دارد،افزود: با همه توان از حق فرهنگیان و نظام شایسته سالاری که برای معلم تعریف شده با قدرت دفاع کرده ایم. 

این مسوول همچنین گفت: تغییر مدیران در هر مجموعه از جمله آموزش و پرورش با هدف اعتلا و رشد کیفی برنانه ها و پیشبرد بهتر اهداف دستگاه ها انجام می شود و باید آنرا به فال نیک گرفت.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها