کد خبر: 644196
تاریخ انتشار :

خرید ارزانترین بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری، فلای تودی

خرید ارزانترین بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری، فلای تودی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

این روزها برای مسافرت رفتن، دغدغه بسیاری بحث هزینه‌هاست و به دنبال گزینه‌هایی هستند که سفری ارزانتر داشته باشند. از این رو، رزرو ارزان هتل یا خرید بلیط ارزان هواپیما طرفداران زیادی پیدا کرده است. حتی بسیاری رزرو ارزانترین بلیط هواپیما را از طریق پروازهای چارتر و لحظه آخری تجربه کرده‌اند. اما اگر جزو آن دسته از افراد هستید که تجربه یک سفر هوایی با این سیستم را نداشته‌اید، توصیه می‌کنیم یک بار هم که شده آن را امتحان کنید.

چرا بلیط چارتر بخریم؟

اصطلاح چارتر برای کسانی که سفر هوایی را زیاد تجربه می‌کنند، کاملا آشناست. به طور کلی دو نوع بلیط هواپیما داریم که شامل بلیط سیستمی و چارتر می‌شود. اما تفاوت بلیط چارتری و سیستمی چیست؟ بلیط سیستمی نرخ ثابتی دارد و از پیش تعیین شده اما در مورد پرواز چارتر شرایط فرق می‌کند. برخی از دفاتر گردشگری یا همان چارترکننده ها، بلیط های یک پرواز را به صورت یکجا یا فقط تعدادی از صندلی های آن را خریداری می‌کنند و به مسافران می‌فروشند. قیمت این بلیط ها را، که به اصطلاح به عنوان بلیط چارتر هواپیما شناخته می‌شود، شرکت چارترکننده تعیین می‌کند.

به لحاظ شرایط پرواز تفاوتی میان بلیط های سیستمی و بلیط های چارتر هواپیما وجود ندارد، فقط بعضی وقت‌ها می‌توانید بلیط های چارتر را ارزانتر از بلیط‌ های سیستمی رزرو کنید. حتی میزان بار مجاز برای بلیط هواپیمای چارتر فرقی با بلیط سیستمی نمی‌کند. فقط توجه داشته باشید که امکان تغییر تاریخ و ساعت برای پروازهای چارتری وجود ندارد.

خرید بلیط های چارتری ارزان از طریق چارترکننده ها امکانپذیر است، البته بسته به زمان سفر هم دارد. اگر به دنبال بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان هستید، در روزهای خلوت و فصل‌های کم سفر سال از سایت فلای تودی اقدام کنید.

بلیط های چارتری هم برای پروازهای داخلی و هم پروازهای خارجی در دسترس قرار دارند. از مسیرهای پرطرفدار پرواز چارتر داخلی می‌توان به بلیط مشهد، کیش، تهران، اصفهان، شیراز، قشم، اهواز، تبریز و... اشاره کرد. همچنین محبوب ترین مسیرهای پرواز خارجی با بلیط های چارتری، شامل بلیط چارتر استانبول و بلیط چارتر دبی است.

6

بلیط لحظه آخری چیست؟

بلیط لحظه آخری هم در دسته بلیط های چارتر قرار می‌گیرد اما با قیمت بسیار ارزانتر به فروش می‌رسد. چرا خرید بلیط لحظه آخری ارزان تر است؟ بعضی وقت‌ها یک چارترکننده بلیط های یک پرواز را خریده اما با نزدیک شدن به زمان حرکت، تعدادی از صندلی‌‌ها هنوز به فروش نرفته‌اند. بنابراین چارترکننده بلیط ها را با قیمت ارزانتر به مسافران ارائه می‌دهد. این نوع بلیط ها با نام بلیط هواپیما لحظه آخری شناخته می‌شوند. قیمت بلیط لحظه آخری گاهی به مراتب پایین‌تر از دیگر بلیط‌هاست. هر چقدر به زمان پرواز نزدیک‌تر شوید، امکان رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما لحظه آخری بیشتر است.

اگر قصد سفر با خرید بلیط لحظه آخری ارزان را دارید، باید هر لحظه آماده باشید. چمدان‌تان را ببینید تا به محض پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان به فرودگاه بروید. اگر برای سفرتان برنامه‌ریزی دارید و نمی‌توانید به محض پیدا شدن بلیط عازم سفر شوید، این نوع بلیط مناسب شما نخواهد بود. البته در برخی موارد می‌توانید بلیط لحظه آخری را یکی دو روز زودتر هم پیدا کنید که البته بعید است این اتفاق در آخر هفته‌ها بیفتد. بهترین زمان خرید بلیط لحظه آخری برای سفرهای داخلی معمولا در وسط هفته است. اگر به خرید بلیط لحظه آخری برای سفرهای خارجی فکر می‌کنید، باید از high season یا به اصطلاح فصل های شلوغ و پرطرفدار صرف‌نظر کنید و low season یا همان فصل های کم طرفدار و خلوت را برای سفر انتخاب کنید.

راهنمای رزرو ارزانترین بلیط هواپیما در فلای تودی

ارزانترین پرواز چارتر و لحظه آخری را در فلای تودی پیدا کنید. انواع بلیط های چارتری و لحظه آخری برای پروازهای داخلی و خارجی در کنار بلیط های سیستمی در این سایت در دسترس قرار دارد. انتخاب‌ شما در میان پروازهای چارتری سایت فلای تودی بسیار گسترده است.

7

خرید بلیط چارتر

- برای خرید بلیط چارتر به سایت فلای تودی بروید.

- در قسمت پرواز، بلیط یک طرفه یا دو طرفه را بسته به نیازتان انتخاب کرده و با تعیین شهر مبدا و مقصد و تاریخ سفر روی گزینه جست و جوی پرواز کلیک کنید.

- فهرستی از انواع پروازها در صفحه برایتان نمایش داده خواهد شد و برچسب چارتر و سیستمی را در کنار هر یک از پروازها مشاهده می‌کنید.

- به همین راحتی می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کرده و در کمترین زمان خرید بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی را انجام دهید.

خرید بلیط لحظه آخری

اگر برای سفر به خرید ارزانترین بلیط هواپیما فکر می‌کنید، بلیط های لحظه آخری می‌توانند بهترین انتخاب باشند. چگونه بلیط لحظه آخری را با بهترین قیمت بخریم؟ همانطور که گفتیم هر چقدر به زمان پرواز نزدیکتر شوید، قیمت بلیط لحظه آخری ارزانتر است. برای رزرو ارزانترین پرواز لحظه آخری به فلای تودی بروید و پرواز مورد نظر خود را در این سایت جست و جو کنید. چند روز که قیمت‌ها را بررسی کنید آخرین و ارزان ترین قیمت بلیط لحظه آخری را با نزدیک شدن به زمان حرکت پیدا خواهید کرد.

مزایای خرید بلیط از فلای تودی

از سرویس های خرید بلیط ارزان هواپیما در فلای تودی استفاده کنید. این سیستم شما را از آخرین قیمت بلیط مطلع می‌کند، فقط کافی است ایمیل خود را در سایت ثبت کنید. همچنین با استفاده از تقویم قیمتی، ارزان ترین بلیط های هواپیما را در حوالی تاریخ پرواز به شما نشان می‌دهد. یک نموار قیمتی هم در این سایت طراحی شده تا بیشترین، کمترین و متوسط قیمت بلیط هواپیما را در حوالی تاریخ موردنظرتان پیدا کنید. با خرید آنلاین بلیط چارتر هواپیما از فلای تودی از ارزان ترین قیمت ها با پشتیبانی 24 ساعته بهره‌مند شوید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها