کد خبر: 645062
تاریخ انتشار :

بیوگرافی همسر مهدی قایدی

ستاره معصومی به اعتقاد خیلی ها جورجیا رودریگز ایران است. البته خانوم آقای فوتبالیست به تازگی کمی تغییر هم کرده است!

 بیوگرافی همسر مهدی قایدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر، فوتبالیست است.​مهدی قائدی عشق به فوتبال خیلی زود باعث شد بیخیال تحصیل شود .مهدی قائدی حالا با 166 سانتی متر قد وینگر و مهاجم از او بعنوان نیمار فوتبال ایران نام برده می شود که می درخشد.

زن مهدی قائدی شاید در ایران معروف ترین همسر فتبالیست باشد. خیلی ها در فضای مجازی او را مقایسه می کنند با جورجیا رودریگز همسر کریس رونالدو که خیلی هم البته بی راه نیست!

جورجیا در کلیپی تبلیغاتی که برای مستند «من جورجینا هستم»  که به مناسبت 28 سالگی او منتشر شد می گوید که او «هیچ چیز نداشتن و همه چیز داشتن را درک کرده است.»

ستاره معصومی هم هرچند خودش هیچ وقت درمورد گذشته اش اظهار نظر شفافی نداشت اما آنطور که رسانه ها و فضای مجازی نوشتند او پیش از ازدواج با مهدی دستیار دندانپزشک بود و بالتبع خیلی زندگی مرفهی هم نداشت اما بعد از این آشنایی و ازدواج با قائدی و به واسطه ترانسفر شدن مهدی به امارات صاحب زندگی لاکچری ای شد.

از این که بگذریم ستاره و جورجیا شباهت های دیگری هم دارند که شاید مهم ترین آن ها تلاش برای درآمدن از زیر سایه همسر و ساختن یک شخصیت مستقل باشد. البته که جورجیا در این زمینه موفق تر است و ستاره خانوم معصومی با توجه به شرایط، فرهنگ و ظرف مکانی کوچکتری که در آن قرار دارد می شود گفت که هنوز در ابتدای راه است.

فعالیت در فضای مجازی وجه مشترک جورجیا و ستاره!

جورجیا در خصوص فعالیت خود در فضای مجازی این طور می گوید: واقعیت این است که هر روز در شبکه‌های مجازی پست نمی‌گذارم. دوست دارم عکس‌های «یهویی» که خودم از آن‌ها خوشم می‌آید را منتشر کنم. بعضی وقت‌ها اصلاً تا چند روز هیچ پستی منتشر نمی‌کنم. بیشتر سعی می‌کنم وقتم را روی سلامتی، غذای سالم و ورزش بگذارم، چون همان‌طور که می‌دانید عقل سالم در بدن سالم است. خب از طرفی این ورزش کردن روزانه را هم دوست دارم، چون به من حس سرزندگی خوبی می‌دهد.

ستاره هم مثل جورجیا خیلی اهل فضای مجازی است و سعی می کند در اینستاگرام حضور فعال داشته باشد و با فالوورهایش هم ارتباط خوبی داشته باشد.

البته به برکت زندگی مرفه و لاکچری هر از گاهی کاربران زن مهدی قائدی را متهم می کنند که با نمایش زندگی خود قصد خودمایی دارد و می خواهد کاربران را غصه دهد.

سوای این موضوع ستاره هم از وقتی به دبی رفته گویا بسیار اهل ورزش شده و سعی می کند با تمرینات هوازی و بدنسازی علاوه بر سلامتی اندام زیبا و خوش تراشی داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها