کد خبر: 644894
تاریخ انتشار :

سوال و جواب های همسر مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی اینبار تو سوال و جواب های فالوورا به چند سوال پاسخ داد

سوال و جواب های همسر مهدی قائدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از بازیکنان فوتبال است ستاره معصومی در فضای مجازی حواشی زیادی به دنبال دارد ستاره معصومی یک سالن زیبایی در شمال تهران را مدیریت می کند ستاره معصومی پیش از این کار مدلینک انجام می داده است ستاره معصومی در اینستا گرام بسیار فعال است.

اما ستاره خانم زمانی که ایران بودند هم علاقه زیادی به اینفلوئنسر بودن و خلاصه پیج فالوور بالا داشت که البته با انتشار تصاویر داف طور خود و ریخت و پاش هاشون به بیش از نیم دنبال کننده هم رسید و حالا شاید او را بتوان به معروف ترین و پرحاشیه ترین همسر بین خانومای فوتبالیستا دانست.

از این ها که بگذریم ستاره معصومی به تازگی باکس کوئسشن گذاشت تا فالوورا سوالی ازش دارن بپرسن و جالب اینجاست که تماما مواردی که ازش تعریف کردن و قربون صدقش رفتنو به اشتراک گذاشت. اما این وسط یکی از سوالا که معلومه از آشناهای ستاره هم بوده ازش میپرسه نی نی کی میاد و خانم خانما هم خیلی ریز می پیچونه.

احتمالا آقای فوتبالیست قراره بابا بشه و این استوری هم محض رد گم کنی و شیطونی ستاره خانم معصومی بوده اما نظر خیلی از کاربرا این بود که اصلا مهدی قائدی که سنش کمه ستاره معصومی هم با توجه به این که هنوز تو حال و هوای کلاس گذاشتن و عروسکه چطور میخوان نی نی دار بشن!

خانواده و شروع فوتبال مهدی قائدی

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد

او فوتبال را از سال 1387 وقتی تنها 10 سال داشت از پایه های تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر آغاز کرد تا این سال 1395 در 18 سالگی وارد تیم بزرگسال این تیم شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها