کد خبر: 645708
تاریخ انتشار :

سلفی عاشقانه سردار آزمون با همسرش

سردار آزمون عکسی از خودش و همسرش در فضای مجازی منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است


سلفی عاشقانه سردار آزمون با همسرش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار آزمون فوتبالیست معروف ایرانی که در ایران در تیم سپاهان توپ میزد. سردار آزمون در چند وقت اخیر حواشی حول زندگی شخصی اش ایجاد شد و در این اخبار گفته می شد که دختری روسی از سردار آزمون شکایت کرده و از او درخواست غرامت کرده بود و این ادعا را کرده بود که سردار آزمون پدر بچه ی اوست.اما سردار آزمون این تهمت را نپذیرفت.نشریه روسی در گزارشی به تداوم بی توجهی مهاجم تیم ملی ایران به پرونده ادعای دختر روس پرداخت.

سردار آزمون

جزییات جدید از پرونده دختر روس و سردار آزمون

نشریه «اسپورت اکسپرس» روسیه امروز بار دیگر به پرونده حاشیه ساز سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت سن پترزبورگ پرداخت و از بی توجهی مهاجم ایرانی به این موضوع خبر داد.

طبق ادعای این رسانه روسیه، سردار آزمون در سال ۲۰۱۸  با ادعای یک دختر در ماه می ۲۰۲۱ صاحب فرزندی شده است. البته این ادعای این فرد روس و موکلش است و صحبت این موضوع تنها به اظهارنظر آزمون و مراجع قانونی روسیه بستگی دارد که تاکنون هیچ موضع رسمی نداشته است.

وکیل دختر روس به انتقاد از بی توجهی آزمون به دادگاه رسیدگی به این پرونده پرداخت و گفت: امیدواریم آزمون همچنان طبق قرارداد فعلی‌اش با زنیت تا تابستان در زنیت بماند.  محاکمه او هنوز ادامه دارد و اگر او زنیت را ترک کند، در این صورت قاضی برای اطلاع دادن به او در خارج از کشور مشکل خواهد داشت. این مشکل اصلی است. ممکن است وزارت دادگستری درگیر شود تا به این بازیکن اطلاع دهد، اما پس از آن شرایط به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند، زیرا اسناد باید به کشور دیگری ارسال شوند اما ما قطعاً این روند را به پایان خواهیم رساند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها