کد خبر: 646617
تاریخ انتشار :

عکسی از منزل شادروان زهره فکورصبور | جزئیات دقیق از مراسم خاکسپاری زهره فکور صبور

هنوز منبع آگاهی دلیل اصلی مرگ زهره فکور صبور را افشا نکرده است. درادامه عکسی از منزل شادروان زهره فکورصبور را مشاهده می کنید که در فضای مجازی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.


عکسی از منزل شادروان زهره فکورصبور | جزئیات دقیق از مراسم خاکسپاری زهره فکور صبور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

زهره فکور صبور درگذشت. علت مرگ زهره فکور صبور به گفته برخی از رسانه ها خودکشی است. زهره فکور صبور بعد از مصاحبه جنجالی اش درگذشت. برخی از رسانه ها علت خودکشی زهره فکور صبور را اتهامات بی اساسی بوده است که برخی رسانه های خارج کشور به او وارد کرده اند. هنوز منبع آگاهی دلیل اصلی مرگ زهره فکور صبور را افشا نکرده است.درادامه عکسی از منزل شادروان زهره فکورصبور را مشاهده می کنید که در فضای مجازی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

hashiyeh_two_275059552_695940881855015_2728624366150579345_n

به نقل از روابط عمومی سریال «بی همگان»، مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحومه زهره فکورصبور ـ بازیگر ـ فردا از ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می شود. تصویر منتشرشده در این خبر هم مربوط به نقش آفرینی این بازیگر در آخرین سریالش «بی همگان» است.

با درگذشت زهره فکورصبور، نقشش در سریال «بی همگان» ناتمام مانده است و حال باید دید چه تصمیمی درخصوص ادامه این نقش از سوی سازندگان گرفته خواهد شد.

مهدی سلطانی، بازیگر سریال «بی همگان» پس از اعلام خبر درگذشت، با انتشار عکسی از فکورصبور، در صفحه شخصی خود نوشت: «خانم زهره فکور صبور در سریال «بی همگان» هم بازی ام بود. هنوز نقشش تمام نشده بود که زندگی اش تمام شد.»

به گزارش ایسنا، زهره فکور صبور ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ در سن ۴۳ سالگی و به طور ناگهانی درگذشت. او در سریال هایی چون «دلنوازان»، «مسافری از هند»، «روزگار جوانی»، «دردسرهای عظیم»، «دنگ‌وفنگ» و ... ایفای نقش کرده بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها