کد خبر: 646788
تاریخ انتشار :

آخرین صحبت‌های زهره فکور صبور پیش از خودکشی

زهره فکور صبور درگذشت، خبری رسانه‌ها و اهالی هنر را شوکه کرده است.


آخرین صحبت‌های زهره فکور صبور پیش از خودکشی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک، زهره فکور صبور‌ بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. زهره فکور صبور در اقدامی شوکه کننده دست به خودکشی زد. زهره فکور صبور روز قبل از خودکشی در برنامه شبکه استانی اصفهان حاضر بود. مرگ زهره فکور صبور حواشی زیادی به همراه داشت. گفته می‌شود زهره فکور صبور به دلیل جنجال های پیش آمده در زندگی شخصی اش دست به چنین کاری زده است.

بازیگری که بدون داشتن حاشیه مشغول فعالیت بود اما خود خواسته به زندگی‌اش پایان داد. چرا که گفته می‌شود حدود ساعت ۲۱ شب سه شنبه ۱۰ اسفند، خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت ماموران پلیس در محل حاضر شدند. ماموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛

ماموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به ماموران گفته است: «خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.» تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

در نهایت پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد. اما این داستان یک بار دیگر هم تکرار شده بود درست در فروردین ماه امسال. زمانی که خبر رسید پیکر آزاده نامداری مجری تلویزیون یک روز پس از مرگش در منزل‌اش پیدا شد. در مورد فوت او اخبار ضد و نقیضی منتشر می‌شد البته هنوز هم مشخص نیست که چرا این مجری جوان به یکباره فوت کرد اما بیشترین گمانه زنی‌ها در این مورد بود که آزاده نامداری هم خودکشی کرده است. اما آنچه که در مورد مرگ این هنرمندان بیش از حد خودنمایی می‌کند این است که آن‌ها پر از گلایه و دلخوری بودند از شرایطی که جامعه یا سینما و تلویزیون برایشان به وجود آورده بود. > انتقاد زهره فکورصبور از فضای حاکم بر بازیگری زهره فکور صبور هم گلایه داشت و در گفت‌وگویی، از این‌که بازیگری و سینما انتظارات او را برآورده نکرده است، گفته بود. او سه سال پیش از کم کار شدنش و این‌که رابطه بر فضای بازیگری سایه انداخته و سینما نتوانسته انتظاراتش را برآورده کند، سخن گفته بود. فکورصبور در آن مصاحبه گفته بود: «بازیگری سینما، رابطه‌های خودش را دارد و من نمی‌خواهم به هر شکل ممکن و به هر قیمتی همواره در صحنه باشم یا بازی کنم. می‌خواهم نقشی به من پیشنهاد شود که حرفی برای گفتن داشته باشد تا بتوانم با آن اتفاق تازه‌ای را تجربه کنم.» او ادامه داده بود: «سینما هنوز توقع مرا برآورده نکرده است. در برهه‌ای، فعالیت زیادی در سینما داشتم ولی نقش‌ها و کارها مرا راضی نمی‌کرد. می‌خواهم نقشی به من پیشنهاد شود که حرفی برای گفتن داشته باشد تا با آن اتفاق تازه‌ای را تجربه کنم.» این بازیگر ۴۳ساله حتی در آخرین مصاحبه‌اش هم گفته بود که اگر به گذشته برگردد هیچ وقت بازیگری را انتخاب نمی‌کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها