کد خبر: 646801
تاریخ انتشار :

سرنوشت تلخ تمام بازیگران یک سریال

زهره فکور صبور‌ آخرین قربانی یکی از بازیگران سریال معروف تلویزیونی بود.


سرنوشت تلخ تمام بازیگران یک سریال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک زهره فکور صبور‌ به پنجمین بازیگر سرشناس یکی از هنجارشکن ترین سریال‌های تلویزیون ایران تبدیل شد که سرنوشت عجیبی داشته است. زهره فکور صبور چندی پیش با خودکشی به زندگی خود پایان داد. زهره فکور صبور با سریال روزگار جوانی به شهرت رسید. علت مرگ زهره فکور صبور خوردن 100 قرص آرام بخش اعلام شده است! زهره فکورد صبور پنجمین عضو مطرح سریال نرگس بود که دچار حادثه‌ای تلخ و غم انگیر شد.

در پایان متن سرنوشت تلخ 5 بازیگر مطرح سریال نرگس را می‌توانید ببنید.

سریال نرگس

نرگس نام سریالی تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم است که در تابستان ۱۳۸۵ از شبکهٔ ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. نقش اصلی این سریال را پوپک گلدره بازی می‌کرد که در اواسط بازی، بر اثر تصادف با اتومبیل به کما رفته و پس از ۸ ماه درگذشت. نقش او را ستاره اسکندری ادامه داد. این سریال به دلیل انتشار فیلم نامناسب از بازیگر نقش زهره «زهرا امیرابراهیمی» در شبکه‌های اجتماعی در فهرست سریال‌های تحریم شده توسط سازمان صدا و سیما قرار گرفت.

نرگس و نسرین دو خواهرند که پدرشان را از دست داده و با مادرشان زندگی می‌کنند. نسرین دختر ناسازگاری است که قصد ازدواج با بهروز را دارد. شوکت پدر بهروز مردی ثروتمند و زورگو است و مخالف ازدواج. بهروز و نسرین در ایران با تمام مشکلات و موانع ازدواج می‌کنند و با مشکلات بسیاری که شوکت برای آن‌ها ایجاد کرده روبرو می‌شوند. نرگس که از ابتدا مخالف ازدواج نسرین با بهروز است در مقابل شوکت و خانواده‌اش بسیار مقاومت می‌کند و شوکت نیز برای تلافی، مشکلات زیادی برای نامزد نرگس، احسان ایجاد می‌کند و به بهانه برقراری روابط تجاری با برادرش بهروز را به خارج از کشور می‌فرستد. بهروز نسرین را طلاق می‌دهد و با دخترعمویش در خارج از کشور ازدواج می‌کند و نسرین به تنهایی دخترش بهار را بزرگ می‌کند. بعد از چند سال بهروز به ایران برمی‌گردد و به اصرار خانواده‌اش به دیدن نسرین و بهار می‌رود. شوکت وقتی می‌فهمد بهروز از دختر عمویش به علت انحرافات اخلاقی وی جدا شده و احتمالاً مبتلا به ایدز است سکته می‌کند و فلج می‌شود. بهروز بعد از اطمینان از سلامتی جسمی‌اش تصمیم به شروع زندگی جدیدی با نسرین می‌گیرد. نرگس هم با احسان ازدواج می‌کند و بهروز و نسرین آن آدم‌های بی تجربه سابق نیستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها