کد خبر: 646831
تاریخ انتشار :

علت خودکشی زهره فکور صبور افشا شد | عکس‌های تلخ زهره فکور صبور در کنار مادرش شب قبل از خودکشی

مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به احراز هویت جسد «زهره فکورصبور» از سوی پزشکی قانونی، اظهار کرد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضایی اقدام خواهند نمود.


علت خودکشی زهره فکور صبور افشا شد | عکس‌های تلخ زهره فکور صبور در کنار مادرش شب قبل از خودکشی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

زهره فکور صبور بازیگر ایرانی که در بسیاری از سریال‌ها ایفای نقش کرده است. زهره فکور صبور متاهل است. زهره فکور صبور چند روز پیش بر اثر مصرف زیاد قرص فوت کرد. زهره فکور صبور در سریال هایی همچون نرگس و دردسرهای عظیم بازی کرده است. در ادامه درباره علت خودکشی زهره فکور صبور بیشتر بخوانید.

به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان‌ تهران، مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به احراز هویت جسد «زهره فکورصبور» از سوی پزشکی قانونی، اظهار کرد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضایی اقدام خواهند نمود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود.

‎وی افزود پیکر ایشان امروز قبل از ظهر و بعد از معاینات تخصصی تحویل بستگان درجه اول شد.

ردپای یک اخاذ مجازی در خودکشی زهره فکورصبور

با مشخص شدن علت مرگ زهره فکورصبور، ردپای یک اخاذ مجازی در این اتفاق دیده شده است.

ساعاتی پیش همسر #زهره_فکورصبور اعلام کرد که این هنرمند با خوردن صد قزص آرام بخش خودکشی کرده است. در پی این صحبت ها تعدادی از دوستان نزدیک زهره فکور صبور اعلام کردند در پی صحبت های جعلی و دروغین یک اخاذ مجازی ساکن آلمان درباره زهره فکورصبور، این هنرمند در روزهای اخیر بسیار آشفته و پریشان احوال شده و شرایط روحی و روانی بسیار وخیمی داشته است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها