کد خبر: 647249
تاریخ انتشار :

خانه های ویلایی نهضت ملی مسکن در کدام مناطق است؟ | خبر خوش برای خریداران خانه

وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین نهضت ملی مسکن به‌صورت ویلایی در برخی شهرهای جدید کشور خبر داد.

خانه های ویلایی نهضت ملی مسکن در کدام مناطق است؟ | خبر خوش برای خریداران خانه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طرح نهضت ملی مسکن برای تکمیل کردن طرح قبلی (طرح مسکن مهر) است که درطی چند مرحله اجرا شد. از زمان شروع نهضت ملی مسکن باعث نشده که قیمت مسکن و اجاره بها کاهش پیدا کند. به عقیده کارشناسان طرح نهضت ملی مسکن در تعادل قیمت مسکن تاثیر پررنگی دارد. هدف نهضت ملی مسکن کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن، است. در ادامه به آخرین خبر از طرح نهضت ملی مسکن می پردازیم.

  اول رستم قاسمی اظهار کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اساس سیاست بر آن است تا کنار شهرک‌های صنعتی، شهرک‌های مسکونی برای کارگران، مهندسان و دیگر اقشار ایجاد شود.

او با تاکید بر اینکه سیاست وزارت راه این است که در کنار صنعت و محل کار، شهرک‌های مسکونی ایجاد شود، افزود: در سواحل مُکران (شهر جدید تیس) و در سایر شهرهای جدیدی که ایجاد می شود، احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی در دستور کار خواهد بود.

وی اعلام کرد: در نهضت ملی مسکن برای ساکنان شهر تهران، ایوانکی استان سمنان که مراکز صنایع است برنامه‌ریزی شده، اراضی به شکل ویلایی واگذار می‌شود. این‌کار با این هدف انجام شده است تا تردد کارکنان صنایع ساکن در شهر تهران محدود شود و کارکنان صنایع در نزدیکی محل کار خود ساکن شوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها