کد خبر: 647328
تاریخ انتشار :

قیمت دلار سقوط کرد| قیمت دلار امروز سه شنبه 17 اسفند 1400

دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۳۲ تومان کاهش، ۲۴,۴۱۴ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار سقوط کرد| قیمت دلار امروز سه شنبه 17 اسفند 1400
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت دلار ارزان شد.قیمت دلار بعد از توافق ایران و آمریکا ارزان شد.قیمت دلار همه را شوکه کرد.قیمت دلار یعنی دوباره گران می شود؟

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۲۴,۴۴۶ (بیست و چهار هزار و چهارصد و چهل و شش ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۰۸ مارچ ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۱۳ درصدی به ۲۴,۴۱۴ (بیست و چهار هزار و چهارصد و چهارده ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۲۴,۳۵۰ (بیست و چهار هزار و سیصد و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۰۸ مارچ ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۱۴ درصدی به ۲۴,۳۸۵ (بیست و چهار هزار و سیصد و هشتاد و پنج ) تومان رسید.

 
قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۴,۲۲۱ (بیست و چهار هزار و دویست و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۰۸ مارچ ۲۰۲۲ - با رشد ۱.۰۳ درصدی به ۲۴,۴۷۵ (بیست و چهار هزار و چهارصد و هفتاد و پنج ) تومان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها