کد خبر: 647427
تاریخ انتشار :

خودزنی جواد عزتی در فیلم سینمایی

جواد عزتی در این فیلم به طور وحشتناکی خودزنی می کند. نکته جالب دیگری که وجود دارد

خودزنی جواد عزتی در فیلم سینمایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد عزتی بازیگر محبوب کشورمان، در فیلم جدیدی بازی کرده است. جواد عزتی در فیلم و سریال های زیادی نقش افرینی کرده است. پررنگ ترین نقش جواد عزتی در ذهن ها، بازی او در سریال زخم کاری بود. جواد عزتی در این فیلم نمایش خانگی خوش درخشید. بار دیگر جواد عزتی را در فیلم جاندار و بازی جذاب او در این فیلم میبینیم.جواد عزتی در ژانرهای مختلفی فیلم بازی کرده است. نقش او در زخم کاری و همچنین جاندار، متفاوت از سایر کارهای هنری او می باشد. جواد عزتی در فیلم جاندار نظر منتقدان را به خود جلب کرد.  فیلم «جان‌دار» ساخته حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری می باشد. در این فیلم، جواد عزتی در کنار باران کوثری و فاطمه آریامنش حضور دارد.جواد عزتی در این فیلم به طور وحشتناکی خودزنی می کند. نکته جالب دیگری که وجود دارد؛ تیپ متفاوت او می باشد که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است.اخیرا شایعه طلاق جواد عزتی از همسرش در فضای مجازی به راه افتاده است که خود او و همسرش در رابطه با این شایعه حرفی مبنی بر تایید یا تکذیب نزده اند و واکنشی به این اخبار نشان نداده اند .

خلاصه ای از فیلم جاندار با نقش آفرینی جواد عزتی

فیلم جاندار خوب شروع می‌شود و برای حادثه ویرانگر زمینه‌سازی می‌کند، اجرای صحنه‌های درگیری خانوادگی نفس‌گیر است و با یک ضربه به پایان می‌رسد. فیلم موفق می‌شود از همان آغاز تماشاگرش را برای دنبال کردن ماجراها ترغیب کند، در طول قصه هم‌دستش آن‌قدر پر است که مدام او را غافلگیر کند (بچه‌ها متعلق به دو خانواده هستند)، بارداری اسما، جدایی نعیم (حامد بهداد و... تماشای دقایقی از عروسی اسما (باران کوثری،  بهانه‌ای است برای ورود به دنیای خانواده‌ای که تا مرز فروپاشی پیش می‌رود.

باوجود نریشن انتهایی فیلم و نامه جمال به مادرش، بعید به نظر می‌رسد خانواده دیگر مانند گذشته بتواند به حیات خود ادامه بدهد. «جان‌دار» شرح این ویرانی است، جهل و خشونتی که خانواده از آن گریزان بوده و سمبلش یاسر (جواد عزتی) است، مثل یک اختاپوس آرامش و شادی را از آن‌ها می‌گیرد. «جان‌دار» فضاسازی خوب و بازی‌هایی کم ایراد دارد. ترکیب بازیگرانش پروپیمان است. اغلب بازیگرها به‌اندازه بازی می‌کنند و مناسب نقش‌هایشان انتخاب‌شده‌اند.

جواد عزتیبیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عرتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است.

جواد عزتی کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.

او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

او در ۱۵ سالگی وارد حرفه تئاتر شد که داستان جالبی پشت این موضوع قرار دارد. بنابر گفته‌های خودش در دوران دبیرستان، یک آزمون بازیگری می‌دهد و به‌خاطر همان آزمون همراه‌ با چند دانش‌آموز دیگر یک گروه تئاتر تشکیل می‌دهند که بعدها متوجه شدند آن آزمون بازیگری به‌هیچ‌وجه رسمی نبوده و تنها قصد کلاهبرداری از آن‌ها را داشته‌اند.

جواد عزتیبااین‌حال پس از این داستان جواد عزتی دل‌سرد نمی‌شود و با اراده‌ای محکم‌تر تصمیم می‌گیرد مسیر بازیگری در تئاتر را دنبال می‌کند. او درابتدا در تئاترهای خیابانی به ایفای نقش می‌پرداخت و به‌دلیل استعداد بالای خود خیلی سریع توانست به اجرا در سالن‌های تئاتر برسد.

او پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاهِ سوره در رشته تئاتر این رشته را خیلی حرفه‌ای‌تر دنبال کرد و سرانجام در سال ۱۳۸۱ رسما وارد تلویزیون شد و برای اولین‌بار جلوی دوربین رفت.

جواد عزتیوی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند.

فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها