کد خبر: 647640
تاریخ انتشار :

سهام عدالتی ها پولدار شدند | سود سهام عدالت واریز شد

رئیس سازمان بورس گفت: سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود مبلغ ۵۳۲ هزار تومان سهام عدالت دارند، امروز ۵۷۵ هزار تومان سود دریافت می کنند.


سهام عدالتی ها پولدار شدند | سود سهام عدالت واریز شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق آخرین خبر ها به نظر می رسد سود سهام عدالت همه سهامداران واریز شود. سود سهام عدالت هر سال در دو مرتبه به حساب سهامداران پرداخت می شود. باقی مانده، حواشی واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ همچنان ادامه دارد و سهامداران را از اینکه این پول به حسابشان واریز نشود نگران کرده است. رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال پیگیری موضوع عدم پرداخت سود سهام عدالت توسط برخی شرکت ها است. در ادامه آخرین خبر ها را از واریز سود سهام عدالت می خوانیم.

مجید عشقی می گوید: شرکت سپرده گذاری مرکزی ۹۹ درصد سود سهامداران عدالت را از شرکت های سرمایه پذیر دریافت کرده است به طوریکه سود سهامداران را روز شنبه در یک مرحله واریز می کند.

۴۳میلیون و ۶۶۵ هزار نفر سود سهام عدالت گرفتند

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت برای ۴۳میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۳۱ نفر خبر داد.

خدابخش گفت:  ۲۹ هزار  و ۶۷۰ میلیارد تومان سود از ۳۲ شرکت شناسایی شده است که سود ۳۰ شرکت وصول شده اما  ۲ شرکت مخابرات و سیمان دشتسنان هنوز سود را واریز نکرده اند. سهم این دو شرکت ۴۰۰ میلیارد تومان است که بزودی با پیگیری ها وصول خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها