کد خبر: 647776
تاریخ انتشار :

ثبت نام ۳ میلیون متقاضی برای خرید ۹ هزار محصول ایران خودرو

در مجموع در طرح ویژه مادران ایران خودرو ۹۱ هزار و ۹۰۲ نفر برای ظرفیت ۹ هزار و ۷۵۰ دستگاهی اقدام به ثبت‌نام کرده بودند. در بخش فروش فوق‌العاده نیز سه میلیون و ۱۰۱ هزار و ۲۷۵ نفر برای خرید خودرو ۹ هزار ۷۵۰ محصول ایران خودرو در این طرح شرکت کرده بودند.


ثبت نام ۳ میلیون متقاضی برای خرید ۹ هزار محصول ایران خودرو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایران خودرو 6محصول خود را پیش فروش کرد.محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که محصولات ایران خودرو طرفدار زیادی دارد.محصولات ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.

 مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری با قیمت قطعی محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز شنبه 21 اسفندماه انجام شد. مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

منتخبان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

در طرح جدید فروش فوق العاده اسفندماه ایران خودرو برای محصول رانا پلاس 499 هزار و 200 نفر برای ظرفیت 1250 دستگاهی و در خودروی پژو 207 دستی پانوراما 2 میلیون و 278 هزار و 8800 نفر برای ظرفیت 2 هزار و 500 دستگاهی و در محصول دنا پلاس توربو اتوماتیک 323 هزار و 195 نفر اقدام به ثبت‌نام کرده بودند.

در بخش ثبت نام ویژه مادران نیز در محصول رانا پلاس 11 هزار و 507 نفر برای ظرفیت 1250 دستگاهی، در محصول پژو 207 دستی پانوراما 68 هزار و 571 نفر برای ظرفیت 2500 دستگاهی و در محصول دنا پلاس توربو اتوماتیک 11 هزار و 1331 نفر برای ظرفیت 6 هزار دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده بودند.

در مجموع در طرح ویژه مادران 91 هزار و 902 نفر برای ظرفیت 9 هزار و 750 دستگاهی اقدام به ثبت‌نام کرده بودند. در بخش فروش فوق‌العاده نیز سه میلیون و 101 هزار و 275 نفر برای خرید خودرو 9 هزار 750 محصول ایران خودرو در این طرح شرکت کرده بودند.

سبقت گرفتن از حرکت سریع قیمت خودرو

بازار خودروی ایران یک بازار خاص و متفاوت از جاهای دیگر دنیاست، این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی نمایندگی‌های کارخانه‌ها و بالا رفتن قیمت خودروها بیش از کیفیت لازمه آن، از جمله مولفه‌هایی است که گواه عجیب بودن بازار خودروی ایران است.

در شرایطی که قیمت خودرو با دلیل و بی دلیل مرتبا بالا می‌رود، تفکر پس انداز کردن برای خرید خودروی جدید و ارتقا خودروی زیرپای هر فرد، امری عبث و بیهوده است.

در این میان خرید اقساطی خودرو یعنی با قیمت امروز خرید کنید ، خودرو را به‌صورت فوری و آنی تحویل بگیرد ولی قیمت آن را در بازه طولانی بپردازید و اینگونه پول جمع کنید و گران شدن خودرو را دور بزنید.

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

در سایه عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی کارخانه‌ها، برخی  شرکت‌های مختلف در امر فروش اقساطی خودرو اقدامات خود را آغاز کردند و کار به جایی رسید که شیادان هم در لباس شرکت لیزینگی به مثابه یک گرگ به جان بازار و اعتماد مردم افتادند.

اینجاست که باید یک مجموعه با سابقه، مورد اطمینان و متعهد در زمینه اجرای تعهدات را یافت. ما این مسیر را برای شما کوتاه کردیم و قصد داریم یکی از معتبرترین فروشندگان اقساطی خودرو را به شما معرفی کنیم.

فرنام خودرو که نام آن یکی دو مرتبه در خلال متن مقاله آمد در سایه تجربیات گسترده و ارزشمندی که در بازار خرید و فروش خودرو کسب کرده، طرح‌های گوناگونی برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در نظر گرفته است.

این مجموعه از آنجایی برتر و محل رجوع مناسبی برای خرید خودروی اقساطی است که متعهد به تحویل فوری خودرو برای تمامی محصولات است.

فرنام خودرو در گام‌ دیگر متعهد به این است که ما به ازای دریافت پیش پرداخت از مشتری، اصل سند و پلاک خودرو را به نام خریدار میزنیم تا او نیز بتواند با آسودگی خیال و ضمیری مطمئن‌ به رانندگی با خودرویش مشغول شود.

ویژگی دیگر فرنام خودرو تنوع بالا در محصولات قابل ارایه در طرح فروش اقساطی خودرو می‌باشد. علاقه‌مندان به خرید اقساطی خودرو از سراسر ایران می‌توانند نسبت به تهیه خودروی دلخواهشان اقدام کنند.

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در کنار محصولات گروه تولیدی بهمن تنها بخشی از طرح‌های فروش اقساطی در فرنام خودرو است.

تا چندی پیش زیباترین خودروی تولید داخل یا دنا پلاس یا موارد مشابه آن. اما به تازگی خودروهای جدیدی به خط تولید دو خودروساز بزرگ ایرانی پیوسته است.

تارا از ایران خودرو و شاهین از سایپا دو خودرویی هستند که طراحی ظاهری زیبا و جذابی نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارند.

متاسفانه این دو خودرو در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به هیچ عنوانی عرضه نشده است‌. اما این پایان راه نبود؛ چرا که مجموعه معتبر فرنام خودرو اقدام به فروش اقساطی شاهین و تارا نموده است.

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر در زمینه خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا توسط فرنام خودرو، به سایت مجموعه فرنام خودرو مراجعه کرده و از طریق گوشی با کارشناسان خبره و زبر دست این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پاسخ پرسش‌های خود را برشمرید.

این مجموعه علاوه بر فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا و دیگر محصولات تولید داخل، امکان خرید اقساطی برای برخی خودروهای خارجی را هم فراهم کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها