کد خبر: 647793
تاریخ انتشار :

بهنوش طباطبایی و پست عاشقانه اش

بهنوش طباطبایی در تازه ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: کجایی ای که دلم بی تو در تب و تاب است چه بس خیال پریشان به چشم بی‌خواب است به ساکنان سلامت خبر که خواهد برد که باز کشتی ما در میان غرقاب است ز چشم خویش گرفتم قیاس کار جهان که نقش مردم حق‌بین همیشه بر آب است به سینه سرّ محبت نهان کنید که باز هزار تیر بلا در کمین احباب است ببین در آینه‌داری ثبات سینه‌ی ما اگر چه با دل لرزان به‌سان سیماب است بر آستان وفا سر نهاده‌ایم و هنوز اگر امید گشایش بود ازین باب است🍃 قدح ز هر که گرفتم به جز خمار نداشت مرید ساقی خویشم که باده‌اش ناب است مدار چشم امید از چراغدار سپهر سیاه گوشه‌ی زندان چه جای مهتاب است زمانه کیفر بیداد سخت خواهد داد سزای رستم بد روز مرگ سهراب است عقاب‌ها به هوا پر گشاده‌اند و دریغ که این نمایش پرواز نقش در قاب است در آرزوی تو آخر به باد خواهد رفت چنین که جان پریشان سایه بی‌تاب است

بهنوش طباطبایی و پست عاشقانه اش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهنوش طباطبایی بازیگر کم حاشیه در فضای مجازی است.مهمترین حاشیه ای که برای  بهنوش طباطبایی در فضای مجازی به راه افتاد طلاق این بازیگر از مهدی پاکدل بود. بهنوش طباطبایی با بازی در سریال‌هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله‌های پرواز، گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل به شهرت رسید. بهنوش طباطبایی برای ایفای نقش در فیلم «ماجرای نیمروز  ردخون» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد. در ادامه به آخرین حاشیه بهنوش طباطبایی در فضای مجازی می پردازیم.

زندگینامه بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی متولد 27 اردیبهشت سال 1360 است. او مدرسک لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد و یک دور بتزیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگه تهران را گذرانده است.او  فقط یک خواهر به نام تینوش دارد.

نخستین تجربه بازیگری وی بازی در سریال کوی دامون بود ولی با بازی در سریال مسافری از هند بسیار شناخته شد.

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

مصائب دوشیزه و پسران آجری اولین فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی در سال 85 هستند که مقدمه ای برای بازی های بعدی او در دنیای هنر بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها