کد خبر: 648261
تاریخ انتشار :

خبر مهم سخنگوی دولت درباره افزایش وام فوری

سقف وام قرض‌الحسنه بانک‌ها از ۵۰ میلیون به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

خبر مهم سخنگوی دولت درباره افزایش وام فوری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

سخنگوی دولت از افزایش سقف وام قرض‌الحسنه بانک‌ها از ۵۰ میلیون با بازپرداخت ۳۶ ماهه، به ۳۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۶۰ ماهه خبر داد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتر خود نوشت:

سقف وام قرض‌الحسنه بانک‌ها از ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه، به ۳۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۶۰ ماهه افزایش یافت.

وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی هم از ۱۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۸۴ ماهه افزایش یافت.

بانک مرکزی به انتظار مردم برای افزایش سقف وام پایان داد و در دو بانک قرض الحسنه سقف وام به اشخاص حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان و حداکثر ۶۰ ماهه مقرر شد.

بانک مرکزی مصوبه افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه را برای اجرا به بانک‌ها ابلاغ کرد.

دانشمند، مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد که برای دو بانک قرض‌الحسنه سقف تسهیلات ضروری به اشخاص حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان و حداکثر ۶۰ ماهه مقرر شد. همچنین سقف تسهیلات اشتغال زایی خرد برای اشخاص حقوقی حداکثر به ۵۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت حداکثر هفت ساله (۸۴ماهه) افزایش پیدا می‌کند.

تا قبل از این و بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده در پنج مرداد ماه، سقف تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری و عادی بانک‌ها و بانک‌های قرض‌الحسنه تا مبلغ ۵۰میلیون تومان وهمچنین افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال‌زایی ۱۰۰میلیون تومان مقرر شده بود.

بنابراین مبلغ وام قرض الحسنه ضروری به اشخاص حقیقی با افزایش ۳۰۰درصدی از ۵۰میلیون تومان به ۲۰۰میلیون با بازپرداخت ۶۰ماهه افزایش یافت و تسهیلات اشتغال زایی نیز با افزایش ۴۰۰درصدی به ۵۰۰میلیون تومان با بازپرداخت حداکثر ۸۴ماهه رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها