کد خبر: 650901
تاریخ انتشار :

​ترلان پروانه ازدواج کرد | ترلان پروانه در سالن آرایش چه میکند؟

ترلان پروانه عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که نظر کاربان را به خود جلب کرده است.

​ترلان پروانه ازدواج کرد | ترلان پروانه در سالن آرایش چه میکند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 ترلان پروانه در اکران فیلم علف زار شرکت کرده و استایل ساده او نظر کاربران را به خود جلب کرده است. عکس ترلان پروانه که گویا به او اسیدپاشی شده است نظر کاربران را به خود جلب کرد. ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد. ترلان پروانه از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. ترلان پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.ترلان پروانه اخیرا در فیلم پری سا بازی کرده و عکس زیر را از این فیلم در استوری اینستاگرامش گذاشته است.

پریسا در این فیلم شخصیت یک دختر خوش چهره است که برای برند های لوازم آرایشی و بهداشتی تبلیغ می کند.اما زیبایی پریسا به خاطر اسیدپاشی از بین می رود و به این حال و روز دچار می شود.در این فیلم بازیگران مطرح دیگری مثل بهاره افشاری و شقایق فراهانی هم حضور دارند.ترلان پروانه با وجود سن و سال کمی که دارد، در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است.اخیرا سریال سیاوش با بازی ترلان پروانه در شبکه نمایش خانگی پخش شده است.برخی از منتقدان فیلم و سریال در ایران، بازی ترلان پروانه در این مجموعه را تکراری و غیر قابل قبول توصیف کرده اند.

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها