کد خبر: 651238
تاریخ انتشار :

خبر خوش دولت برای مجردها | وام فوری 480 میلیونی برای چه کسانی است؟

​زوج‌های تهرانی با پرداخت ۹۱ میلیون تومان، می‌توانند وام ۴۸۰ میلیون تومانی خرید مسکن دریافت کنند

خبر خوش دولت برای مجردها | وام فوری 480 میلیونی برای چه کسانی است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری  مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

زوج‌های تهرانی با پرداخت ۹۱ میلیون تومان، می‌توانند وام ۴۸۰ میلیون تومانی خرید مسکن دریافت کنند.

هزینه وام مسکن نسبت به حدود ۱۰ روز قبل تفاوت چندانی نداشته و بر این اساس متاهل‌های ساکن تهران میتوانند با پرداخت ۹۱ میلیون تومان، نسبت به اخذ وام ۴۸۰ میلیون تومانی اقدام کنند.

بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در فروردین و اردیبهشت و خرداد سال گذشته به ترتیب ۹۸ هزار و ۳۰۰، ۹۳ هزار و ۲۰۰ و ۹۴ هزارتومان قیمت دارند. هر برگ  اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در، تیر، مرداد و شهریورماه سال گذشته با قیمت ۹۳ هزار و ۸۰۰، ۹۵ هزار و ۱۰۰ و ۹۴ هزار و ۶۰۰  تومان داد و ستد می‌شود.

سورپرایز مهراوه شریفی نیا برای تولد همسر مادرش | عکس العمل وحشتناک مادر مهراوه شریفی نیا

همچنین این اوراق در ماه مهر سال ۱۴۰۰، ۹۵ هزار و ۷۰۰، در آبان ماه ۹۶ هزار تومان و در آذرماه نیز ۹۴ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت دارند. اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ و بهمن  سال گذشته نیز با قیمت های ۹۵ هزار و ۳۰۰ و ۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود. این گزارش نیز بر اساس قیمت بهمن ماه نوشته شده است.

بر این اساس، مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود. لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۹۵ هزار و ۵۰۰ تومانی، ۳۸ میلیون و ۲۰۰هزار تومان می‌شود. همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۱۵میلیون و ۲۸۰ هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۵۳ میلیون و ۴۸۰هزار تومان می‌رسد.

زوج‌های تهرانی نیز برهمین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۷۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۵ میلیون و ۲۸۰هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۱ میلیون و ۶۸۰هزار تومان پرداخت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها