کد خبر: 651266
تاریخ انتشار :

سردار آزمون در عالم هپروت! | رویای سردار آزمون در لورکوزن

​سردار آزمون معتقد است که بایر لورکوزن می تواند عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

سردار آزمون در عالم هپروت! | رویای سردار آزمون در لورکوزن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 سردار آزمون  ستاره فوتبال ایران و یکی از لژیونرهای موفق کشورمان است. سردار آزمون همیشه به دنبال حاشیه و جنجال بوده است. سردار آزمون مدت ها در روسیه مشغول بازی بود و به تازگی راهی آلمان شد. زندگی لاکچری سردار آزمون همیشه مورد توجه بوده و همین موضوع برای او دردسرهایی هم به همراه داشته است. سردار آزمون به تازگی با دختری به نام آناهیتا هم نامزد کرده است.

سردار آزمون همچنان در کانون توجهات رسانه های آلمانی قرار دارد. ستاره ایرانی بایر لورکوزن توانست نخستین گل خود را با پیراهن این تیم وارد دروازه گروتر فورث کرده و یک پاس گل بدهد. او حالا در جدیدترین مصاحبه خود با مجله کیکر از رویاهایش با بایر سخن گفته است.

جالب اینکه مصاحبه سردار در روزنامه بیلد نیز بازتاب داشته و آنها تیتر "ما می توانیم در سال 2023 لیگ قهرمانان را فتح کنیم" برای این گفتگو انتخاب کرده اند.

کیکر در بخش ابتدایی این گفتگو به گلزنی سردار و درخشش او پرداخته و نوشته است:

در برابر گروتر فورث، سردار آزمون با نخستین تأثیرگذاری های مستقیم خود بر روی گل های بایر، سهمی تعیین کننده در پیروزی 4-1 لورکوزن داشت. او با Werkself (لقب لورکوزن)، برای بالاترین اهداف ممکن تلاش می کند و حتی فکر می کند که تصاحب یک عنوان قهرمانی در کلاس برتر نیز امکان پذیر است.

با یک گل و یک پاس گل درخشان در فورث، سردار آزمون نشان داد که چرا مسئولان بایر این بازیکن 27 ساله را در زمستان قبلی از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن آوردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها