کد خبر: 651325
تاریخ انتشار :

زن مهدی قائدی بلاخره زهرش را ریخت | مهدی قائدی با خاک یکسان شد

. مهدی علی، سرمربی الاهلی بعد از بازی گفت: در چنین بازی هایی بازیکنان حرفه‌ای تفاوت را رقم می زنند. سرمربی الاهلی نام هیچ بازیکنی را نیاورد اما با توجه به نیمکت نشینی های عجیب نوراللهی و قایدی در لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد که منظور او این دو بازیکن است. او پیش از این هم از قایدی انتقاد کرده بود.

زن مهدی قائدی بلاخره زهرش را ریخت | مهدی قائدی با خاک یکسان شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی قائدی  بازهم مورد انتقاد سرمربی تیم شباب الاهلی قرار گرفت. سرمربی الاهلی بعد از شکست سنگین برابر العین اظهار نظری داشت که به نظر می رسد کنایه به دو بازیکن ایرانی تیم است. به گزارش طرفداری و به نقل از سایت اسپورت امارات، احمد نوراللهی و مهدی قایدی بعد از چند بازی غیبت به ترکیب اصلی الاهلی برگشتند اما الاهلی در حالیکه دو بازیکن ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت برابر العین شکست خورد. مهدی علی، سرمربی الاهلی بعد از بازی گفت: در چنین بازی هایی بازیکنان حرفه‌ای تفاوت را رقم می زنند.  سرمربی الاهلی نام هیچ بازیکنی را نیاورد اما با توجه به نیمکت نشینی های عجیب نوراللهی و قایدی در لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد که منظور او این دو بازیکن است. او پیش از این هم از قایدی انتقاد کرده بود.

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر، فوتبالیست است. عشق مهدی قائدی به فوتبال خیلی زود باعث شد بی‌خیال تحصیل شود. از مهدی قائدی به عنوان نیمار فوتبال ایران نام برده می‌شود که می‌درخشد. مهدی ل شباب الاهلی اعلام کرد که به مهدی قایدی در تیم خود نیازی ندارد.

 

به گزارش طرفداری و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی علی گفت: در اینکه مهدی قایدی استعداد دارد شکی نیست، اما بازیکنی که شب و روز کارش و فکرش تفریح است، نیازی نمی‌بینم در تیمم باشد. در حال حاضر تیم خوبی داریم و درحال نتیجه گیری هستیم و دیگر نیازی به قایدی نداریم.مهدی قایدی تابستان سال گذشته از استقلال جدا شد و به شباب الاهلی پیوست.

تیم فوتبال شباب الاهلی شب گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل آخال به برتری ۲ بر یک رسید و به عنوان تیم دوم گروه C صعود خودش را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها