کد خبر: 652511
تاریخ انتشار :

بهترین هتل های استانبول

بهترین هتل های استانبول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

استانبول دارای گزینه‌های هتل زیادی برای هر نوع بودجه و نوع مسافر است. این شهر که دارای جاذبه‌های دیدنی معروفی مانند ایاصوفیه، بازار بزرگ و تعدادی مساجد چشمگیر است، هتل‌های بسیار جذاب و ارزشمندی نیز ارزش دارد و می‌بینید که هتل‌های متوسط ​​در اینجا اغلب در مقاصد دیگر لوکس در نظر گرفته می‌شوند. اکثر بهترین هتل‌های شهر با هر بودجه‌ای در مرکز شهر قدیمی، که به منطقه‌ی سلطان احمد معروف است، یا بسیار نزدیک به آن قرار دارند. اینجا یکی از محبوب‌ترین مناطق توریستی برای اقامت است، زیرا در چند قدمی تمام جاذبه‌های برتر استانبول قرار دارد. با لیست ما از بهترین هتل های استانبول، با بهترین گزینه‌های اقامت برای یک سفر عالی را در https://flightio.com/hotel انتخاب کنید.

هتل چهار فصل استانبول در سلطان احمد

هتل چهار فصل (Four Seasons) با بهترین موقعیت در استانبول، مکانی لوکس فوق‌العاده برای زوج‌ها و خانواده‌ها است. تراس روی پشت بام اینجا منظره‌ی پانورامای 360 درجه شهر را ارائه می‌دهد که نباید آن را از دست داد. این هتل به خودی خود با دکور شیک، کاشی‌های محلی و شیشه‌های ونیزی خودش یک جاذبه‌ی گردشگری به شمار می‌آید. اتاق‎ها به صورت جداگانه تزئین شده، بسیار جادار و بزرگ بوده و دارای حمام‌های لوکس و تخت‌های راحت هستند. برخی از اتاق‌ها بالکن نیز دارند.

هتل رمانس استانبول در چه فاصله‌ای از مرکز شهر است؟

اگر پای پیاده باشید، هتل رمانس (Romance) حدود 10 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارید و تنها با یک دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه تراموای سلطان احمد می‌رسید. با رزرو بلیط هواپیما می‌توانید تجربه‌ای لوکس را در ساختمانی به سبک عثمانی به دست آورید.  اینجا 63 اتاق در پنج طبقه‌ی شیک و راحت با تلویزیون ماهواره‌ای، حمام لوکس، و چشم انداز شهر وجود دارد. کمی دور از اتاق‌ها، یک رستوران با غذاهای لذیذ ترکی، حمام بخار ترکی و اسپا، استخر شنا و مرکز تناسب اندام را خواهید دید.

در هتل آجوا سلطان احمد شاهانه اقامت کنید

هتل آجوا سلطان احمد (Ajwa Sultanahmet) در منطقه‌ی مرکزی شهر و در خیابانی سرسبز، در فاصله‌ی چند قدمی فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری قرار دارد. این هتل لوکس نمایی مدرن از خانه‌های عثمانی است و 61 اتاق مجلل و آرام آن، با فرش‌های ترکی، مبلمان دست‌ساز گردویی و حمام‌های مرمر سفید مبلمان شده‌اند. اتاق‌ها، امکانات رفاهی هتل شامل اسپا در محل با حمام ترکی، رستوران و باشگاه ورزشی می‌شود.

هتل وایت هاوس در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی استانبول

هر چند که کاخ سفید یا همان وایت هاوس (White House) در آمریکا است اما نام هتل خارجی در ترکیه نیز هست که در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی مانند مسجد آبی، کاخ توپکاپی و ایاصوفیه قرار گرفته است. اینجا کمی از مراکز شلوغ و پررفت‌وآمد گردشگران فاصله دارد اما باز هم به راحتی قابل دسترسی است. اتاق‎های تمیز و راحت، دارای بالکن فرانسوی باز و همچنین پنجره‌های بزرگ هستند. اگر با کودکان خود سفر می‌کنید، سه اتاق خانوادگی نیز وجود دارد.

آیا هتل رافلز استانبول به مرکز خرید نزدیک است؟

هتل رافلز (Raffles) بخشی از مرکز مدرن زورلو، که یک منطقه‌ی خرید مجلل و مکان اجرای نمایش است و به مسافران این فرصت را می‌دهد تا قسمتی پرجنب‌وجوش و محلی از شهر را تجربه کنند. البته فاصله‌ی این هتل با شهر تاریخی قدیمی چندان زیاد نیست و شما تنها چند ایستگاه مترو با شهر قدیمی فاصله دارید. فضای داخلی این بنای مجلل مملو از هنرهای ترکی و بین‌المللی است و لابی دارای یک مجسمه‌ی غول‎پیکر بسیار چشمگیر است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها با رنگ‌های خنثی، هنرهای محلی، پنجره‌هایی از کف تا سقف و تخت‌های فوق‌العاده راحت طراحی شده‌اند. در هنگام ورودتان به این هتل یک پیشخدمت شخصی از شما پذیرایی می‌کند.

15

هتل امیرا استانبول در نزدیکی ساحل و ایاصوفیه است

هتل امیرا (Amira) استانبول واقع در منطقه‌ی سلطان احمد تنها پنج دقیقه پیاده تا ساحل و حدود 10 دقیقه پیاده با ایاصوفیه فاصله دارد. این هتل شیک دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با سبک‌های دوران عثمانی و طرح‌های نقاشی شده با دست بر روی سقف است. اتاق‌ها دارای وای فای رایگان، دوش بارانی و در برخی موارد منظره‌ی دریا و جکوزی هستند.

عمارت سیرکچی با دسترسی بسیار عالی

عمارت سیرکچی (Sirkeci) واقع در محله‌ی سیرکچی، در یک موقعیت عالی قرار دارد. این هتل تنها چند دقیقه پیاده از ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد آبی فاصله داشته و دسترسی آسانی به خط تراموا T1 دارد. بیشتر کارکنان این هتل به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. اتاق‌ها بسیار راحت هستند، کف‌های چوبی اتاق‌ها با فرش‌های ترکی پوشانده شده و تخت‌های دارای ملحفه‌های سفید شفاف هستند. بهترین اتاق‌ها دارای بالکن‌های فرانسوی کوچک با منظره‎ی پارک هستند. امکانات موجود در محل شامل رستورانی با غذاهای سنتی ترکی، استخر، و اسپا با سونا و حمام است.

آیا ساختمان هتل درسادت استانبول تاریخی است؟

هتل درسادت (Dersaadet) استانبول با پای پیاده حدود 10 دقیقه از ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد فاصله دارد. این یک ساختمان بازسازی‌شده از یک عمارت عثمانی قرن نوزدهمی است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای مبلمان عتیقه‌ی دوران عثمانی و امکانات مدرن مانند وای فای رایگان و تلویزیون ماهواره‌ای هستند و در سوئیت‌ها، وان جکوزی و در برخی موارد منظره‎ی دریا را دارند. صبحانه‌ی رایگان هتل در پشت بام سرو می‌شود.

هتل فر مناسب کودکان است

هتل فر (FER) فقط کمتر از 15 دقیقه پیاده تا بازار ادویه و حتی کمتر از نزدیک‌ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد، یک ساختمانی شیک است که با فروشگاه‌های زیبا احاطه شده است. این هتل برای کودکان مناسب است و اتاق‌ها و سوئیت‌ها با مبلمان مدرن چوبی، تلویزیون صفحه تخت و پنجره‌های بزرگ آن کاملاً راحت هستند. همچنین رستورانی روی پشت‌بام، مرکز تناسب اندام 24 ساعته، و خدمات خشک‌شویی وجود دارد.

هتل بسیار مجلل سلطانیه

هتل سلطانیه (Sultania) یکی دیگر از گزینه‌های محبوب است که در مرکز شهر و در فاصله‌ی 15 دقیقه‌ای از جاذبه‎های گردشگری برتر مانند مسجد سلطان احمد، بازار بزرگ و ایاصوفیه قرار دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های کاملاً مجلل، دارای پارچه‌های گلدار و اثاثیه‌ی طلاکاری‌شده‌ی فراوان هستند و برخی نیز دارای بالکن، تخت‌خواب‌های سایبان‌دار و جکوزی هستند.

چشم‌انداز بالکن هتل عثمانهان به کجاست؟

هتل عثمانهان (Osmanhan) در مرکز شهر تاریخی استانبول، در یک خیابان سنگ‌فرش، دارای یک تراس فوق‌العاده روی پشت بام است که چشم‌اندازی به مسجد آبی و دریای فراتر از آن دارد. اتاق‌ها تمیز و راحت و در بسیاری از موارد بسیار جادار هستند. این هتل کوچک خانوادگی که دارای چند سبک اتاق است، از جمله برخی از آنها که برای کودکان مناسب است.

هتل بازیلئوس یک بوتیک هتل عالی است

هتل بازیلئوس (Basileus) که به تازگی افتتاح شده در منطقه‌ی سلطان احمد و در فاصله‌ی چند قدمی بسیاری از جاذبه‎های گردشگری قرار دارد. اینجا یک مکان خوب برای خانواده‌ها یا زوج‌هایی است که به دنبال اقامتگاه‌های متوسط ​​باکیفیت با قیمت‌های ارزان هستند. این بوتیک هتل فقط 20 اتاق دارد و دارای مبلمان چوبی زیبا، ملحفه‌های سفید، فرش‌های ترکی و نمای بسیار زیبا است.

16

هتل اسانس انتخابی با بودجه‌ی مناسب

هتل اسانس (Esans) یک انتخاب ارزان قیمت در عمارت بازسازی‌شده‎ی قرن نوزدهمی است که کمتر از 10 دقیقه پیاده تا ایاصوفیه فاصله دارد. این ملک خانوادگی تنها هشت اتاق دارد، اما این اتاق‌ها با وسایل چوبی دست‌ساز و رنگ‌های بسیار شیک تزیین شده‌اند. اتاق‌ها دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، چای‌ساز و قهوه‌ساز و هم‌چنین چشم‌انداز شهر هستند. امکانات رفاهی شامل صبحانه‌ی بوفه رایگان است که در تراس پشت بام هتل سرو می‌شود، که منظره‌ای پانوراما از شهر و دریا را ارائه می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها