کد خبر: 654555
تاریخ انتشار :

وکیل خانواده کیست؟ و انتخاب بهترین وکیل خانواده

وکیل خانواده کیست؟ و انتخاب بهترین وکیل خانواده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

وکلای خانواده از مجموعه وکلایی هستند که در خصوص دعاوی خانوادگی نظیر طلاق، حضانت فرزند، مهریه، نفقه و … ماهرانه وکالت میکنند و صداقت، تحقق عدالت و دفاع از حق و حقوقات موکل خود را هدف اصلی قرار داده و با رعایت اصول اخلاقی تمام تلاش خود را در راستای پیروزی پرونده موکل خود انجام میدهد ..

انتخاب وکیل خوب خانواده ، وکیل متخصص 

وکیل خوب مولفه های بسیار زیادی دارد، حال در هر زمینه ای مشغول به فعالیت باشد، اما یکی از این مولفه ها که بسیار حائز اهمیت است کار کردن تخصصی وکلا است. امروزه معمولا تمامی وکلا همه جور پرونده اعم از کیفری، حقوقی، ثبتی، ماده ۱۰۰ و ... قبول می کنند و تعداد بسیار کمی از وکلا هستند که به صورت تخصصی فقط در یک زمینه فعالیت انجام می دهند. چنانچه وکیل به صورت تخصصی در یک زمینه فعالیت داشته باشد، پیشرفت چشم گیری از جهت تجربه ی کاری بدست می آورد و شما نیز می توانید با اطمینان خاطر پرونده ی خود را به او بسپارید. شعار ما تخصص گرایی  است و گروه وکلای دارالوکیل طلایه دار تخصص در امور حقوقی بوده و با شعار تخصص گرایی اقدام به پیگیری، مشاوره و اقامه دعوا توسط وکیل متخصص در آن حوزه نموده و شما را در ارائه بهترین و کارسازترین راهکار حقوقی یاری خواهند کرد .

دعاوی خانواده کدامند؟

برخلاف دعاوی کیفری که بر جنبه جرم و مجازات میپردازد، دعاوی خانواده یا خانوادگی آن دسته از دعاوی هستند که بر احوال شخصیه افراد و دعوا بین اشخاص حقیقی مطرح میشود. با توجه به ماده 4 قانون حمایت خانواده، دعاوی که در صلاحیت رسیدگی و بررسی در دادگاه خانواده هستند، شامل موارد ذیل می شوند:

۱ـ نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن

۲ـ نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح

۳ـ شروط ضمن عقد نکاح

۴ـ ازدواج مجدد

۵ـ جهیزیه

۶ـ مهریه

۷ـ نفقه زوجه و اجرت المثل ایام زوجیت

۸ـ تمکین و نشوز

۹ـ طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن

۱۰ـ حضانت و ملاقات طفل

۱۱ـ نسب

۱۲ـ رشد، حجر و رفع آن

۱۳ـ ولایت قهری، قیمومت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران و وصایت در امور مربوط به آنان

۱۴ـ نفقه اقارب

۱۵ـ امور راجع به غایب مفقود الاثر

۱۶ـ سرپرستی کودکان بی سرپرست

۱۷ـ اهدای جنین

۱۸ـ تغییر جنسیت

 تیم حقوقی دار اولوکیل همواره مفتخر است که با همکاری و تمسک به آگاهترین ، متبحرترین و زبده ترین وکلای پایه یک و کارشناسان حقوقی دلسوز  قصد و عزم خویش را خدمت به مردم عزیز ایران و اعتلای عدالت مقصود دانسته و ارائه بهترین و سریعترین خدمات حقوقی را به صورت تخصصی همراه با درک وضعیت موکلین گرامی سرلوحه خویش قرار داده است ..

وظایف وکیل خانواده

  • در مرحله ی اول وظیفه ی یک وکیل حرفه ای این است که به طور تخصصی در دعاوی خانواده از موکل خود دفاع کند. مثلا اگر اقایی خواهان تمکین همسرش است و حاضر به امر طلاق نیست و همزمان خواهان حضانت فرزند خود میباشد ، وکیل خانواده باید ماهرانه در تمام ابعاد حقوقی پرونده از موکلش دفاع کند و با تمام تلاش خود در نتیجه مطلوب پرونده موثر باشد.
  • وکیل خانواده باید با تمام قوا در روند پرونده موکل خود پیگیر باشد و پس از عقد قرارداد با موکل در فرصت مناسب و معقول به تمام سوالات حقوقی موکل خود در زمینه پرونده پاسخ دهد و ایشان را در جریان امور پرونده ، از قبیل آرا و احکام دادگاه قرار دهد.
  • از دیگر وظایف مهم وکیل خانواده در زمینه اخلاقی و انسانی حفظ اسرار مرتبط با موکل و عدم تبانی و برقراری ارتباط با طرف مقابل دعوا از جمله تعهدات یک وکیل با انصاف و با اخلاق است .
  • نکته اخری که در رابطه با وکلای خانواده قابل عرض است با توجه به خصوصی بودن دعاوی خانوادگی و اهمیت به حفظ کانون گرم خانواده بخصوص در بحث طلاق، تمام تلاش خود را در راستای صلح و سازش بین طرفین دعوا قرار دهد و صرفا منافع مادی خودش را در نظر نگیرد.

چطوری یک وکیل خوب خانواده پیدا کنیم؟

در راستای کسب نتیجه مطلوب در امور پرونده تاثیر مثبتی دارد و قبل از اینکه قرارداد با وکیل منعقد شود باید یک وکیل خوب پیدا کرد، لذا اگر وکیل تمام و کمال به وظایف خود عمل کند از اتلاف وقت موکل و هزینه حق الوکاله جلوگیری میشود.

نخستین روشی که جهت پیدا کردن و انتخاب وکیل خانواده خوب به ذهن همه میرسد پرس و جو از دوستان و اشنایان است که طبق تجربه و شناختی که از یک وکیل دارند معرفی میکنند. 

دومین روش جست وجو در اینترنت است، وکلایی که در این حوزه فعالیت دارند اسامی و مشخصات آنان لیست میشود و دوستان میتوانند در صورت رضایت با وکیل مورد نظر قرارداد منعقد کنند.

اما سومین و مطمئن ترین روش انتخاب وکیل، وکلای مجرب تیم حقوقی دارالوکیل است که شما میتوانید با انتخاب گزینه فرم ارزیابی و مشاوره رایگان در پایین همین صفحه ، قبل از انعقاد قرارداد از مزایا داشتن یک وکیل خوب بهره مند شوید و در پیشرو پرونده خود پیروز باشید.

برای مشاوره رایگان با وکیل متخصص پرونده های خانواده کافیست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۶۹۸۱۵۱۰  ـــ ۰۹۳۶۱۳۶۳۹۹۵

 

وکیل متخصص ، وکیل متخصص خانواده 

زندگی مملو از تغییرات غیرمنتظره بسیاری است و روبرو شدن با همه آنها آسان یا خوشایند نیست. با این حال، وکیل مجرب مورد اعتماد می تواند در روند شرایط نامرتب مانند طلاق، اختلافات حضانت یا تهیه وصیت نامه، در صورت وقوع بدترین شرایط کمک کند. وکیل متخصص خانواده برای کمک به لحظات روشن زندگی نیز، مانند فرزند خواندگی ، ازدواج و تنظیم مدارک مناسب برای آینده مالی مرفه، در آنجا حضور دارد. یک وکیل متخصص بیش از یک مشاور است ، بلکه یک ناوبر مجرب است که به تسریع فوق العاده روند طلاق کمک می کند.

 زندگی مسیریست نامشخص، اما برنامه ریزی برای هر چیزی که پیش می آید، احساس ثبات و آرامش خاطر را ایجاد می کند. یک وکیل مجرب خانواده می تواند به تأمین این امنیت کمک کند ، اغلب به طرقی که اکثر انسانها حتی به آن توجه نمی کنند.

7

وکیل طلاق ، وکیل مجرب خانواده

هنگام طلاق، بسیاری متوجه می شوند که زندگی آنها وارونه شده، حساب های بانکی آنها تخلیه شده است و نوعی سرخوردگی و ناامیدی نسبت به آینده را تجربه می کنند. هرچه طلاق دوستانه تر باشد، روند بهبود زودتر برای هر دو طرف زودتر آغاز می شود. مسائل مربوط به حضانت کودک، حمایت از کودک، ملاقات و سایر انتخاب ها برای رفاه فرزندان خردسال زوجین طلاق از دلایل متداول استرس، درگیری و طولانی شدن روند طلاق است و... برای  اطلاعات تکیمل تر یه سایت  دارالوکیل مراجعه کنید .یل .

وکیل طلاق توافقی ، طلاق توافقی ۱۰ روزه

همانطورکه از اسمش پیداست در این نوع طلاق زوجین باید در تمامی موضوعات به توافق برسند و پرداخت کامل یا مقداری از مهریه و یا حتی پرداخت نکردن مهریه کاملا با توافق زن و مرد مشخص می شود. معمولا در طلاق توافقی مهریه در مقابل حق طلاق مرد می باشد به عنوان مثال ..... برای  اطلاعات تکیمل تر یه سایت  دارالوکیل مراجعه کنید .....

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها