کد خبر: 654689
تاریخ انتشار :

چگونه محصولات خود را بفروشیم؟

چگونه محصولات خود را بفروشیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

طبق گزارش Statista در حال حاضر بیش از یک چهارم جمعیت جهان، یعنی حدود 2.14 میلیارد نفر، جزو خریداران آنلاین به شمار می‌آیند. این در حالی است که 5 سال پیش، این آمار حدود 1 میلیارد نفر کمتر از زمان حال بود. رشد سریع مشتری‌های آنلاین و رواج محبوبیت خرید اینترنتی یک درس بزرگ به همه کسب‌وکارها آموزش می‌دهد؛ برای دستیابی به موفقیت، حضور در بازار فیزیکی کافی نیست.

اگر مایلید دید گسترده‌تری به دنیای کسب‌وکار داشته باشید و حضور در بازار آنلاین را تجربه کنید، مطلب درستی را پیدا کرده‌اید. در این مقاله یاد می‌گیریم چگونه محصولات خود را بفروشیم، اما در بازاری جدید به نام فروشگاه‌های اینترنتی!

طراحی سایت فروشگاهی؛ نقطه صفر حضور در دنیای دیجیتال

داشتن یک وب‌سایت بهینه و قدرتمند، اولین قدم برای کسب یک هویت دیجیتال است. پیشنهاد می‌کنیم در برداشتن این قدم محتاطانه عمل کنید. واقعیت این است که هیچ وبسایت آماده‌ای نمی‌تواند کسب‌وکار شما را دگرگون کند. بنابراین بهتر است خدمات طراحی سئو را به دست افرادی بسپارید که با بررسی استراتژی کسب‌وکار برند شما، وبسایت آن را طراحی می‌کنند.

فراموش نکنید که وبسایت، ابزاری برای فروش شما است که سال‌ها با آن سر و کار خواهید داشت. بنابراین «راحتی» فاکتوری است که باید هم برای خودتان و هم برای کاربرانتان در نظر بگیرید.

یک وبسایت «راحت» برای کاربران، سرعت بالایی دارد، دسترسی به صفحاتش آسان است و طراحی و نگارش UX آن خلاقانه و جذاب است. از طرف دیگر سیستم مدیریت محتوای ساده و کاربردی، کار شما را برای مدیریت وبسایت راحت می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید متفاوت‌ترین سایت فروشگاهی را داشته باشید به صفحه خدمات طراحی سایت فروشگاهی وبسیما مراجعه کنید. در این صفحه می‌توانید نمونه‌کارها و ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی عالی را مشاهده کرده و اولین قدم برای طراحی فروشگاه خود را بردارید.

سئو؛ کلید طلایی موفقیت در صحنه مبارزه برندها

یک وبسایت بهینه، ریسپانسیو، منطبق با استانداردهای سئو و با تجربه کاربری عالی دارید؟ حالا زمان آغاز فعالیت در این زمین حاصل‌خیز است. SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو، فعالیت‌هایی هستند که برای جلب رضایت گوگل و مشتری انجام می‌دهیم.

نتیجه این فعالیت‌های مستمر و مداوم آن است که در صفحه نتایج گوگل صعود کنیم و در نتیجه، به‌صورت پایدار دیده شویم. بنابراین سئو می‌تواند یک پاسخ قدرتمند و قطعی به سوال «چگونه محصولات خود را بفروشیم» باشد.

2

برای آن که بتوانید در سئو موفق عمل کنید، چاره‌ای جز سپردن آن به دست متخصصانش را نخواهید داشت. اگر در کسب‌وکارتان جایی برای یک تیم جدید از نویسندگان محتوا، متخصصان سئو و بازاریابان حوزه وب را ندارید، کافی است خدمات سئو وبسایت فروشگاهی خود را برون‌سپاری کنید. اما اگر همین حالا تیم آماده‌ای برای این کار دارید هم از دانش تخصصی بی‌نیاز نیستید! دریافت مشاوره سئو از حرفه‌ای‌ها، می‌تواند کسب‌وکار شما را دگرگون کند.

مشاوره سئو؛ چراغی برای عبور از مسیر موفقیت

مشاوران سئو، می‌توانند در هر مقطعی از کسب‌وکار شما، حامی فعالیت‌هایتان باشند. اگر در ابتدای مسیر ساخت یک هویت دیجیتالی هستید، برای انتخاب نام دامنه، انتخاب طراح سایت فروشگاه اینترنتی، انتخاب شرکت ارائه‌دهنده هاست و خدمات سئو، از مشاوران سئو کمک بخواهید.

3

اما اگر چند قدم جلوتر قرار دارید، برای تدوین استراتژی‌های فعالیت خود در دنیای وب به کمک مشاوران سئو نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید با ورود به صفحه مشاوره سئو آژانس خلاقیت وبسیما، با نحوه همکاری با یکی از خوش‌نام‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات مشاوره سئو در کشور آشنا شوید.

 خدمات سئو؛ کیفیت را در بالاترین حد خود بخواهید

دومین بخش سئوکردن یک سایت و کسب مشتریان اینترنتی، خدمات سئو است. شما برای تولید محتوا در دنیای وب، بخش تکنیکال سایت و لینک‌سازی صفحات خود، به تیمی قدرتمند از متخصصان سئو نیاز خواهید داشت. وبسیما به عنوان برترین ارائه‌دهنده خدمات سئو در کشور، همراهی بی‌نظیر در این سفر برای کسب‌وکار شما خواهد بود.

شما می‌توانید در بخش‌های مختلفی از خدمات سئو مانند بازاریابی محتوا، برگزاری کمپین‌های دریافت لینکسازی خارجی، طراحی استراتژی فعالیت در سایت و طراحی و پیاده‌سازی استانداردهای SEO در ساختار کلی وبسایت، از وبسیما کمک بخواهید. این آژانس خلاقیت با بیش از ده سال سابقه فعالیت و حضور در وب فارسی، نقطه آغاز ساخت یک امپراطوری اینترنتی برای کسب‌وکار شما به حساب می‌آید.

4

آژانس خلاقیت وبسیما؛ پاسخی صادقانه و حرفه‌ای به اعتماد شما

در این مطلب سوال «چگونه محصولات خود را بفروشیم» را با معرفی 2 ابزار حیاتی یعنی طراحی سایت و سئو پاسخ دادیم. مهم‌ترین نکته در فرآیند جذب مشتریان اینترنتی جدید و افزایش فروش محصولات، حضور با یک هویت دیجیتالی قدرتمند در این فضا است.

تفاوتی ندارد برای همکاری با حرفه‌ای‌ها، به دنبال مشاوره سئو هستید یا مایلید خدمات تولید محتوا، طراحی سایت یا طراحی استراتژی سایت را برون‌سپاری کنید؛ آژانس خلاقیت وبسیما توانسته است به کمک بیش از ده سال حضور در فضای وب ایران، در بخش‌های مختلف خدمات SEO تجارب درخشانی را کسب کند.

حاصل این همکاری درخشان با برندهای بزرگ ایرانی مانند مارکا کتاب، صفاهوم، کبیر موتور و آسماری کسب نتایج درخشان در سئو و حضور موثر در فضای وب بوده است.

اگر مایلید اولین خشت امپراطوری خود را به‌درستی بگذارید، همین حالا به سایت وبسیما مراجعه کنید. وبسیما شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها