کد خبر: 660443
تاریخ انتشار :

با تور استانبول از کجا دیدن کنیم؟

با تور استانبول از کجا دیدن کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

استانبول به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار دنیا همواره مورد توجه گردشگران خارجی از سراسر دنیا می باشد. یکی از راههای سفر به استانبول، خرید تور است! بسیاری از مسافران ترجیح می دهند به جای این که به دنبال خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل استانبول باشند، با تور سفر کنند. یکی از مزایای خرید تور استانبول این است که در پکیج تور لیدر فارسی زبان شما را برای بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول راهنمایی می کند و شما سردرگم نمی شوید.

اگر به دنبال خرید تور استانبول با بهترین قیمت هستید، یا می خواهید بدانید که با تور از کدام جاذبه های گردشگری استانبول دیدن می کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

مسجد ایاصوفیه، معروف ترین جاذبه استانبول

اگر قصد خرید تور استانبول را دارید، مسجد ایاصوفیه یکی از مکان های معروفی که قرار است از آن بازدید کنید،. این مسجد در ابتدا یک کلیسا بود که در سال 1453 تغییر کاربری داد و به مسجد تبدیل شد این مسجد معروف یکی از مکان های جذابی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. با خرید تور استانبول می توانید با پرداخت 40 لیر از این مسجد باشکوه دیدن کنید.

ساعات بازدید از مسجد ایاصوفیه : همه روزه از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر.

آدرس مسجد ایاصوفیه : ترکیه، استانبول، محله فاتح، محله سلطان احمد، ایاصوفیه.

 

میدان تقسیم استانبول

میدان تقسیم یا تکسیم یکی از بهترین مکان هایی است که گردشگران در سفر به استانبول از آن دیدن می کنند. این میدان به عنوان نماد شهر استانبول می باشد که تعداد زیادی فروشگاه، رستوران و مراکز خرید در آن وجود دارد. در این میدان معروف مجسمه یاد بود جمهوریت ترکیه قرار گرفته است.

آدرس میدان تقسیم استانبول : ترکیه، استانبول، منطقه بی اوغلو، محله گوموش سویی، میدان تقسیم (تکسیم).

کاخ توپکاپی از جاذبه های گردشگری استانبول

کاخ توپکاپی یکی از بناهای به جا مانده از قرن پانزدهم میلادی است که از زمان عثمانی به جا مانده است. دور تا دور کاخ توپکاپی حدود 5 کیلومتر دیوار سنگی با 27 برج دیده بانی واقع شده از آنجا می توانید شهر استانبول را تماشا کنید.

ساعات بازدید کاخ توپکاپی : همه روز بجز سه شنبه ها از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

قیمت بلیط کاخ توپکاپی 40 لیر

آدرس کاخ توپکاپی : ترکیه، استانبول، محله فاتح، جنب ایستگاه گلهانه، مجموعه کاخ توپکاپی

برج گالاتا نماد عشق در استانبول

یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی استانبول برج گالاتا می باشد که با ارتفاع 67 متری نماد عشق استانبول شناخته می‌شود. بالا رفتن از این برج و تماشای استانبول از این ارتفاع بسیار لذت بخش است. اگر بلیط استانبول را خریداری کنید حتما از این برج دیدن کنید. در طبقات بالایی برج گالاتا رستوران های متنوعی وجود دارد که می توانند از شما پذیرایی کنند. برای ورود به این برج باید 25 لیر هزینه کنید.

ساعات بازدید از برج گالاتا : همه روزه از 9 صبح تا 8.5 عصر

آدرس برج گالاتا : ترکیه، استانبول، محله بی اوغلو، برکت زاده، برج گالاتا

2

کاخ دلما باغچه معروف ترین جاذبه استانبول

یکی دیگر از مناطقی که باید در سفر با تور استانبول از آن دیدن کنید، کاخ دلما باغچه است. این کاخ در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده که در ساخت آن بیش از 14 تن روکش طلا استفاده شده است. بزرگ ترین لوستر کریستالی جهان در این کاخ قرار دارد که توسط ملکه ویکتوریا به یکی از پادشاهان عثمانی هدیه داده شده بود.

اگر به دنبال خرید تور استانبول با بهترین قیمت هستید، می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۳۰۰۰۵ تماس حاصل فرمایید.

ساعت بازدید از کاخ دلما باغچه : همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر

آدرس از کاخ دلما باغچه : ترکیه، استانبول، ناحیه اروپایی بشیکتاش، محله ویشنزاد، خیابان دلما باغچه، کاخ دلما باغچه.

خرید تور ارزان استانبول

بسیاری از مسافرانی که به ترکیه سفر می کنند، سعی دارند تا تور استانبول را با قیمت ارزان تر تهیه کنند. با توجه به افزایش تورم، قیمت بلیط استانبول نیز افزایش پیدا کرده است. با این حال همیشه هم به دنبال خرید بلیط ارزان استانبول نباشید. بلکه به امکاناتی که تور استانبول به شما ارائه می دهد، نیز توجه کنید.

برخی از آژانس های معتبر مسافرتی تور استانبول را با قیمت مناسب و خدمات عالی ارائه می دهند. این بهترین انتخاب برای خرید تور است. آژانس مسافرتی هفت اورنگ یکی از بهترین دفاتر مسافرتی است که شما را در تهیه تور ارزان و باکیفیت استانبول یاری می کند.

 

شماره تلفن آژانس هواپیمایی هفت اورنگ: ۰۲۸۳۳۳۳۰۰۰۵

 

خرید بلیط استانبول از تیک بان

امروزه یکی از بهترین راهها برای خرید بلیط، تور و یا خدمات سفر، مراجعه به سایت های معتبر گردشگری است. خرید آنلاین بلیط استانبول دارای مزایای زیادی است که دسترسی به انواع بلیط استانبول، بلیط چارتر استانبول و بلیط لحظه آخری بخشی از آن است.

برای خرید بلیط ارزان استانبول به سایت تیک بان مراجعه کنید. این سایت یکی از خدمات آژانس هفت اورنگ می باشد. همچنن می توانید برای خرید تور ارزان استانبول به آژانس هفت اورنگ مراجعه فرمایید.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها